ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69527
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
  • 218 بازدید
  • ارسال توسط :
تولید ١٠٠ مستند ویژه شهدای مدافع حرم در کشور

تولید ١٠٠ مستند ویژه شهدای مدافع حرم در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی دارابی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید داوود مرادخانی از تولید ١٠٠ مستند ویژه برای شهدای مدافع حرم در سراسر کشور خبر داد و افزود: منزل شهدا کانون انقلاب و مقاومت است معاون امور استان‌های سازمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی دارابی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید داوود مرادخانی از تولید ١٠٠ مستند ویژه برای شهدای مدافع حرم در سراسر کشور خبر داد و افزود: منزل شهدا کانون انقلاب و مقاومت است

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به رشادت‌های رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس گفت: غواصان دریادل زنجانی جزو خط شکنان دفاع مقدس بودند و ما به تمام شهدا افتخار می‌کنیم.

دارابی در این دیدار از ساخت مستند‌های فاخر از سیره و زندگی شهدای مدافع حرم تمام استان‌های کشور خبر داد و گفت: زندگی این شهیدان، تابلوی راهنمایی برای جامعه به ویژه نسل جوان خواهد بود.

صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان هم از ساخت و تولید برنامه پلاک با موضوع شهدا از زندگینامه ۳ هزار شهید استان خبر داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان نیز با بیان اینکه امروز استقلال وامنیت ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا است، گفت: شهید مدافع حرم داوود مرادخانی نقش ویژه‌ای در مقابله با تهدیدات گروه‌های تکفیری داعشی داشت.

سردار کرمی با اشاره به برنامه‌های صدا و سیما در پرداختن به برنامه‌های فرهنگی وارزشی، از صدا و سیمای مرکز زنجان برای ساخت برنامه پلاک درباره زندگینامه ۳ هزار شهید استان قدر دانی کرد.

شهید داوود مرادخانی ۱۹ اسفند سال ۱۳۹۴ در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.