ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69551
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۳
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
تسلط ارتش یمن بر مناطق استراتژیک استان الجوف

تسلط ارتش یمن بر مناطق استراتژیک استان الجوف

خبرگزاری فارس: ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله از روز پنجشنبه عملیات گسترده‎ای را در استان الجوف واقع در شمال شرق این کشور آغاز کرده‎اند. المیادین گزارش داد که ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله، کنترل مناطق «وادی سلبه، ارتفاعات حبش و منطقه التباب» استان الجوف را در دست گرفته‎اند. بر […]

خبرگزاری فارس: ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله از روز پنجشنبه عملیات گسترده‎ای را در استان الجوف واقع در شمال شرق این کشور آغاز کرده‎اند.

المیادین گزارش داد که ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله، کنترل مناطق «وادی سلبه، ارتفاعات حبش و منطقه التباب» استان الجوف را در دست گرفته‎اند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های یمنی همچنین بر تعدادی از مناطق شهرستان «خب و الشعف» استان الجوف مسلط شدند.

جنگنده‌های سعودی روز گذشته یک منزل مسکونی را در منطقه سلبه شهرستان خب و الشعف استان الجوف بمباران کردند که در پی آن یک خانواده هفت نفره یمنی از جمله یک زن و چند کودک کشته شدند.

منابع یمنی تاکید کردند که جنگنده‌های سعودی ۱۳ بار به شهرستان خب و الشعف استان الجوف حمله کردند که باعث کشته شدن هفت غیرنظامی عضو یک خانواده شد و یک حمله هوایی نیز به بخش الغیل در استان الجوف انجام شد.

در حمله روز گذشته جنگنده‎های سعودی به منطقه «حیس» استان الحدیده نیز فیلمبردار شبکه تلویزیونی الساحات کشته شد.

یک منبع نظامی یمنی گزارش داد که سرگرد «نافع جراد» معروف به «ابوعقبه» فرمانده گردان دوم تیپ اول مزدوران سعودی در عملیات ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی در بخش «خب و الشعف» در استان الجوف کشته شد.

وی افزود: سرهنگ «هیکل حنتف» فرمانده تیپ یکم مزدوران سعودی در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه الیتمه در بخش «خب و الشعف» استان الجوف کشته و رئیس عملیات این تیپ به شدت زخمی شد.

تجاوزات عربستان سعودی و ائتلاف آن علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، بیش از دو سال و نیم است که ادامه دارد و طی این مدت بیش از ۳۶ هزار نفر از مردم یمن کشته و ده‎ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.