ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 69555
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۳۱
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمان| مادر شهید حججی: محسن برای پیوستن به جمع مدافعان حرم نذر کرده بود

کرمان| مادر شهید حججی: محسن برای پیوستن به جمع مدافعان حرم نذر کرده بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت، محفل انس با قرآن کریم شامگاه پنجشنبه با حضور خانواده شهید محسن حججی و قاری بین‌المللی، مردم و مسئولان محلی در مصلی شهرستان جیرفت برگزار شد. در این مراسم مادر شهید محسن حججی با اشاره به اینکه محسن عاشق ائمه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از جیرفت، محفل انس با قرآن کریم شامگاه پنجشنبه با حضور خانواده شهید محسن حججی و قاری بین‌المللی، مردم و مسئولان محلی در مصلی شهرستان جیرفت برگزار شد.

در این مراسم مادر شهید محسن حججی با اشاره به اینکه محسن عاشق ائمه اطهار(ع) و با قرآن مونس بود اظهار‌داشت: رزق و روزی حلال پدر محسن باعث شد، پسرم به چنین درجه‌ای برسد.

وی با اشاره به اینکه محسن از بچگی راه و روش امام حسین‌(ع) و ائمه اطهار‌(س) را پیشه کرده بود گفت: پسرم شب‌های جمعه دعای کمیل می‌خواند و هیچ شب جمعه‌ای نبود که دعا نخواند.

مادر شهید محسن حججی با اشاره به اینکه محسن برای اینکه اجازه بدهیم به سوریه برود، نذر کرده بود 40 شب جمعه در جمکران به عبادت مشغول شود تا شهید شود خاطرنشان کرد: فرزندان خود را طوری تربیت کنید که پیرو حسین‌(ع) و اولاد او باشند.

مادر شهید محسن حججی با بیان اینکه الگوی محسن حضرت علی‌(ع) بود گفت: محسن زندگیش را  وقف امام حسین‌(ع) کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، محفل انس با قرآن کریم در مصلی جیرفت به‌مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد که با برنامه‌های متنوع قرآنی مذهبی همراه بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.