ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69571
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم موجب عزت و سربلندی کشور شدند

مدافعان حرم موجب عزت و سربلندی کشور شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهدای بخش قاقازان تاکستان با حضور سردار عبدافتاح اهوازیان مشاور فرمانده کل سپاه پاسدران در روستای کنشکین برگزار شد. سردار عبدالفتاح اهوازیان در این مراسم گفت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم عزت را به مردم ایران هدیه دادند و همه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهدای بخش قاقازان تاکستان با حضور سردار عبدافتاح اهوازیان مشاور فرمانده کل سپاه پاسدران در روستای کنشکین برگزار شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در این مراسم گفت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم عزت را به مردم ایران هدیه دادند و همه باید قدردان آن باشیم.

سردار اهوازیان با بیان افتخارآفرینی رزمندگان و شهدا تصریح کرد:بعد از ایجاد داعش توسط استکبار جهانی، رزمندگان ایرانی هفت سال با بیش از ١٤٠ کشور جنگیدند و تنها یک درصد شهدا ایرانی هستند.

وی ادامه داد: رزمندگان ما سه کشور منطقه را از شرارت تروریستها آزاد کردند و سایه جنگ رااز سرکشور برداشتند.

مسئول قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با اشاره به برجام یادآورشد: بیش از ۱۰ هزار رزمنده توانستندتروریستها و جنگ را از کشورمان دور کنند در حالیکه در برجام هیچ دست آوردی نداشتیم.
 
یادگار دفاع مقدس با بیان دست آوردهای نظامی در جنگ با تروریستها افزود: رزمندگان امروز زمینه سازندگی در دیگر کشورها و ارز آوری را نیز برای ایران فراهم کرده اند به طوری که تنها در کشور سوریه یک بازیابی ٢٠ساله صدها میلیارد می تواند برای کشور درآمد ایجاد کند و صادرات ایران به عراق به چند میلیارد دلار رسیده است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور سوریه در مورد بازیابی سوریه گفت: سوریها این بازسازی را به کشوری میدادند که جوانهایش در خیابانهای آن جنگیده باشند و این افراد همان جوانان ایرانی هستند.

سردار اهوازیان گفت: ما در کشور دشمن نداریم بلکه بصیرت افراد فرق می کند و همه باید از منظر بصیرت شهدا به کشور بنگرند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز مردم سوریه فارسی رایاد می گیرند تا بتوانند سخنان رهبر انقلاب را بدون واسطه بشنوند و فرماندهی چندین کشور با ایران است که بیانگر اقتدار و عزت ایران است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.