ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69577
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
  • 289 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهیدان «داود حسین‌پور» و «محمدفؤاد وحدت» در قرچک تشییع شد

پیکر شهیدان «داود حسین‌پور» و «محمدفؤاد وحدت» در قرچک تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدفؤاد وحدت» با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور قرچک در این شهر تشییع و در بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شد. امام جمعه قرچک در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهید «محمدفؤاد وحدت» در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدفؤاد وحدت» با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور قرچک در این شهر تشییع و در بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شد.

امام جمعه قرچک در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهید «محمدفؤاد وحدت» در ۱۲ بهمن ۹۴ در سوریه در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی با اشاره به اهمیت شهادت در دین اسلام بیان کرد: شهادت بهترین مرگ است و در واقع شهدا با خدا معامله می کنند، این عزیزان جان گرانبهای خود را در راه دین مقدس اسلام فدا می کنند.

شهید «محمدفؤاد وحدت» مفقودالاثر بود، اما به تازگی و پس از انجام آزمایش‌های «دی. ان. ای» شناسایی شد.

همچنین در مراسم امروز پیکر مطهر شهید «داود حسین‌پور» از شهدای دفاع مقدس بعد از وداع مردم شهید پرور قرچک تا عرش بدرقه شد.

دراین مراسم باشکوه که اقشار مختلف مردم ، فرماندهان، بسیجیان و مسئولین حضور داشتند، مشایعت کنندگان شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می دادند.

مداحان اهل بیت(ع) نیز در طول مسیر به مرثیه سرایی، نوحه خوانی و به بیان رشادت های شهدا پرداخته و مردم نیز هم نوا با آنان به سینه زده و به عزاداری پرداختند.

این شهید مفقود الاثر دوران دفاع مقدس که توسط آزمایش «دی. ان. ای» شناسایی ش، پس از ۲۹ سال دوری و پس از فوت پدر و مادر خود به قرچک بازگشت و پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم ولی‌آباد به خاک سپرد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.