ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6960
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
شهرستان ورامین ۳۰ شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است

شهرستان ورامین ۳۰ شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است

امیر پورجوادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ورامین همواره در پاسداری از ارزش های اسلامی پیشگام بوده است، اظهار داشت: مردم ورامین همواره و در برهه های مختلف به وظیفه خود در قبال دفاع از ارزش ها و اصول اسلامی عمل کرده اند. رییس بنیاد شهید و […]

امیر پورجوادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ورامین همواره در پاسداری از ارزش های اسلامی پیشگام بوده است، اظهار داشت: مردم ورامین همواره و در برهه های مختلف به وظیفه خود در قبال دفاع از ارزش ها و اصول اسلامی عمل کرده اند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین افزود: دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در سوریه نیز از مقاطعی بوده است که مردم ورامین در آن نقش مهمی را ایفا کردند.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ شهید گلگون کفن از منطقه ورامین در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت تقدیم شده و این راه همچنان با قوت ادامه دارد.

پورجوادی با اشاره به این نکته که این روزها، ورامین عطر شهادت به خود گرفته است، گفت: این روزها شاهد برگزاری مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در ورامین هستیم که فضای دیار ۱۵ خرداد را معطر به عطر شهادت کرده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین متذکر شد: مردم ورامین با حضور پرشور در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم، نشان داده اند که دلبسته به اهل بیت بوده و قدردان دلاورمردی های رزمندگان اسلام در جریان مقابله با گروه های تکفیری هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن