ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69633
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
  • 165 بازدید
  • ارسال توسط :
آوارگی بیش از ۷۰ درصد مردم در الحدیده و تعز یمن

آوارگی بیش از ۷۰ درصد مردم در الحدیده و تعز یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ سازمان ملل متحد اعلام کرد افزایش حملات ائتلاف سعودی به یمن بیش از هفتاد در صد مردم در استان‌های الحدیده و تعز را آواره کرده است. سازمان ملل متحد اعلام کرد افزایش […]

آوارگی بیش از ۷۰ درصد مردم در الحدیده و تعز یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ سازمان ملل متحد اعلام کرد افزایش حملات ائتلاف سعودی به یمن بیش از هفتاد در صد مردم در استان‌های الحدیده و تعز را آواره کرده است.

سازمان ملل متحد اعلام کرد افزایش حملات جنگنده‌های متجاوز سعودی به یمن بیش از هشتاد و پنج هزار نفر از شهروندان بی دفاع یمنی را طی هفته‌های اخیر مجبور به ترک خانه‌های خود کرده است. این در حالی است که هم اکنون نیز روزانه صد‌ها نفر از مردم بی دفاع این کشور آواره کوه و بیابان و در حال فرار از بمب‌های دشمن هستند.

کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل در این باره گفت که بیش از هفتاد در صد آوارگان یمنی از ترس حملات هوایی دشمن فرار می‌کنند و متعلق به دو استان حدیده و تعز هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.