ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6964
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
  • 245 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری سومین جشنواره قرآنی شهدای مدافع حرم در خمین

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، جشنواره قرآنی شهدای مدافع حرم برای سومین سال متوالی همزمان با سراسر کشور به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین با جامعه هدف افراد تحت پوشش این برگزار می‌شود.داود روشن، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین به خبرنگار ایکنا […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، جشنواره قرآنی شهدای مدافع حرم برای سومین سال متوالی همزمان با سراسر کشور به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین با جامعه هدف افراد تحت پوشش این برگزار می‌شود.
داود روشن، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین به خبرنگار ایکنا گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ ، مفاهیم، تفسیر و نهج‌البلاغه (خطبه 86 الی 90) ویژه دانشجویان دختر و پسر و دانش‌آموزان مقطع متوسطه برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره با مرحله سطح سنجی مددجویان تحت پوشش به منظور شناسایی افراد با استعداد در زمینه قرآن آغاز و تا پایان تیرماه ادامه دارد و بعد از این مرحله، مرحله آموزشی با هدف آمادگی برای مسابقات استانی شروع می‌شود.
روشن تصریح کرد: سال گذشته 70 نفر در کلاس‌های آموزشی جشنواره شرکت کردند و چهار نفر در رشته‌های حفظ  و قرائت به مرحله کشوری راه پیدا کردند، یکی از دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول رتبه اول کشوری را کسب کرد.
وی ادامه داد: در سال گذشته شش دانش‌آموز به صورت تیمی موفق شدند در مسابقات خوابگاه‌های کمیته امداد رتبه هفتم در رشته‌های حفظ ، قرائت و مفاهیم را کسب کنند.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین خاطرنشان کرد: حضور مددجویان این نهاد در برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و مذهبی یکی از مهمترین راه‌های حفاظت از آنها در مقابل آسیب‌های اجتماعی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن