ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69645
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۴۳
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
نقش مردم در تجلی یافتن «حقیقت زنده» انقلاب اسلامی/ راز پیروزی یک ملت

نقش مردم در تجلی یافتن «حقیقت زنده» انقلاب اسلامی/ راز پیروزی یک ملت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان،حضور ملت ها در صحنه های مختلف همواره به عنوان یک حربه بزرگ در مقابل دشمنان آنها در تاریخ مطرح بوده است. ملت ها از آن جهت می توانند معادله های تاریخی را تغییر دهند که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان،حضور ملت ها در صحنه های مختلف همواره به عنوان یک حربه بزرگ در مقابل دشمنان آنها در تاریخ مطرح بوده است. ملت ها از آن جهت می توانند معادله های تاریخی را تغییر دهند که اراده و انتخابشان آرمان های بزرگ آن ها را به منصه ظهور در آورده است. این آمال تجلی یافته در اجتماعات انسانی و تمدنی یک عامل قدرت بی رقیب برای همه ملت ها بوده است.

دنیای مدرن زمینه دموکراسی را فراهم نکرد؛ دنیای مدرن اساساً نمی توانست اجازه حضور به ملت ها دهد و همان گونه که ملل دنیا را استثمار می کرد ذاتاً اجازه رشد مردم سالاری در دنیای مدرن ممکن نبود.

فردیت گرائی به عنوان روح دنیای مدرن آن چنان قدرتمند است که اساساً مردم سالاری معنایی ندارد و اجتماعات به وجود آمده همه تحت تاثیر مافیای قدرت و ثروت است و آنچه ملت ها به عنوان آرای خویش به صندوق می ریزند یک رأی کاملاً هدایت شده است که در اثر روح طاغوتی دولتمردان آن ها به وجود آمده است.

انقلاب اسلامی در عصر حاضر مردم سالاری را معناکرد. مردم سالاری صرفاً در اسلامیت حکومت اسلامی می تواند ظهور کند به طوری که قدرت ملت ها در انتخاب دولتمردانشان پیوندی است که فقط در سایه حکومت توحیدی دوام می یابد لذا هیچ حکومتی جز در سایه ولایت مطلقه فقیه نمی تواند مدعی مردم سالاری باشد.

ملتی که بر اساس اباحی گری و مطالبات سرگردان و پریشان به انتخاب دست می زند این اراده چیزی جز خودخواهی و شیطان پرستی نمی تواند باشد لذا اساساً وجودش ضد خودش و ضد منافع ملی خواهد بود چرا که آرزوهای غیر واقعی و تخیلی رفاه طلبانه در عالمی که انسان در رنج آفریده شده و برای ارضای نیازهایش باید جهادگرانه بکوشد هیچ گاه تحقق نمی یابد.

ملتی می تواند در همه تاریخ حاضر باشد و قلوب عالم را تسخیر کند که زمانه شناس باشد و در مقابل شیاطین زمان سر فرود نیاورد. مستکبران زمان اگر مانعی برای اعمال ظلم بیابند در دم نابود می شوند و این تنها دلیل نابودی آن ها خواهد بود.

 ملت یمن بیش از هزار روز است که با وجود فقر شدید و بیماری مهلک وبا در مقابل طواغیت و جیره خوارانشان پایمردی کرده اند و در عوض با آرمان های بلند شرکت در راهپیمائی های سراسری روز قدس و راهپیمایی عظیم در مخالفت با انتقال پایتخت اسراییل به قدس و دفاع از ملت فلسطین محمد بن سلمان را به عنوان جیره خوار و غلام بی شرط طواغیت و ترامپ را به عنوان شیطان بزرگ در دریای یمن غرق کرده اند.

ملت یمن ندای حضرت امام خمینی را  به خوبی دریافته است که این عصر، عصر نابودی قدرت هاست؛ لذا مرعوب این چنگ و دندان نشان دادن ها نمی شود و بالاتر از آن این ملت غیور باور دارد خدای حیّ قیوم هرگز در تاریخ غروب نمی کند و برای زنده ماندن باید در جبهه ای مقاومت کرد که عظمت و جلال او در آن ظهور خواهد کرد.

در حالی که هر 10 دقیقه یک کودک در یمن عزیز می میرد لکن این ملت طوفان قاطعیت سه روزه سعودی ها را برای نابودی یمن با این مقاومت جانانه به سخره گرفته است و نیک می داند برای زنده ماندن باید به آرمان های بزرگ چون قدس چنگ زد و طواغیت عالم را بی ثمر ساخت.

اینکه بیش از 120 کشور با انتقال پایتخت اسرائیل به قدس مخالفت می کنند و دوستان امریکا نیز در این مخالفت شریکند و دولت آمریکا از سال ۱۹۹۵ تا به حال با وجود مصوبه قانونی جرأت اقدام نمی یابد همه نشان آن دارد که آرمان قدس که آرمان همه مسلمانان آزاده است نه تنها در قلوب ملت هایی چون جمهوری اسلامی، یمن و… زنده است بلکه در عمل نیز طواغیت عالم چاره ای جز پذیرفتن آرمان قدس نخواهند داشت.

ملت ها با آنچه می پرستند زنده می مانند و یا می میرند. ملتی که چکیده وجودشان و هویتشان را در امثال ترامپ و کلینتون می یابند یقیناً مردگان تاریخند و جنبش های این ملت از نفسانیات و خودخواهی ها بالاتر نخواهد رفت حتی اگر عناوین صلح دوستانه بر آن ها بار کنند. این وضعیت سرنوشت محتوم ملت هایی است که زیر لوای توحید خود را معنا نکنند لذا انسان دوستی آنها عین آدم کشی پیش چشم پلیس در روز روشن است.

ترورها  و کشتارها ملت هایی را می شکنند که هویتشان را ذیل طواغیت معنا کنند. طواغیت زمان ترور و کشتار را در نابودی مخالف به دلیل نمود خارجی و رسانه ای آن قدرتمندترین سلاح می دانند و البته ذاتاً از نفس پرستی آن ها چیری جز حذف بر نمی آید لکن امان عالم جز با عبور از نظام های سکولار توسط ملت ها میسر نمی شود.

انقلاب عزیز ما امنیت روحی و تاریخی را به ما هدیه کرد و ما را در سایه حضرت حیّ با ولایت مطلقه فقیه در مقابل همه ترورها و کشتارها و جنگ نرم ها بیمه کرد در حالی که عالم پست مدرن به دلیل خوانش های پریشان از عالم در یک تزلزل فکری و تاریخی است که صورت آن در هذیان گوئی های نیکی هیلی در سازمان ملل نمود می یابد.

طواغیت زمان و جیره خوارانشان در مقابل نفوذ توحیدی جمهوری اسلامی امنیتی ندارند و با وجود قوی ترین رسانه ها و ابزارهای اطلاعاتی و امنیتی قدرت مانور خویش را به لحاظ جغرافیایی و تاریخی از دست داده اند.

آنچه در جمهوری اسلامی محقق شده است ثمره امنیتی است که در سایه حضرت حق و حضور ملت در صحنه های مختلف از خرمشهر گرفته تا ۲۳ تیر، ۹ دی و روزهای بعد از آن در برائت از آشوبگران در دی ماه امسال و امثال آن حاصل شده است. ملتی که به دارائی های طبیعی، انسانی و تمدنی خویش واقف باشد و بسترهای تاریخی را برای ظهور حق می شناسد آنجا که پای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و مستضعفان است مرز نمی شناسد و تمدن سازانه در تاریخ وقایع را رصد می کند و از کوتاه نگری های فرصت طلبانه چون دولت ترکیه به دور است.

ترکیه از بس در به دست آوردن آمال خویش تعجیل می کند گاه با ابرقدرت ها و تکفیری ها هم دست می شود و چون از آن ها سیلی می خورد  به دامان روسیه و ایران پناه می برد. این رفتار نسنجیده ثمره سکولاریزمی است که در آن گرفتار است در حالی که از منظر جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی تمدن ساز است و فقط تکنیک ها و تاکتیک هایی در عرصه بین المللی کار سازند که ذیل آرمان های عزیز انقلاب اسلامی خویش را معنا کنند.

تمدن سازی فقط در سایه حضور ملت در لوای توحید ممکن است و این امر در سایه ولی فقیه بصیر و آگاه محقق می شود. ملت ها راه خویش را در عالم نمی شناسند و چه بسا اگر می دانستند امروز مانند جنبش نود و نه درصدی و ملت های مستضعف و جیره خوار طواغیت سرگردان و مستعمره نبودند.

امروز جمهوری اسلامی با همین پشتوانه مردمی از آرمان های بزرگ انقلاب که در آمارهای منتشر شده دانشگاه مریلند نیز مشهود بود داعش را با همه حمایت های طواغیت که قرار بود ده ها سال منطقه را به دریای خون مبدل سازد شش ساله از منطقه بیرون راند و توطئه صهیونیست ها را  در منطقه کردنشین عراق خنثی کرد.

واقعیت آن است که آمریکا و دوستانش دو بال برای شکستن ملت ایران داشته اند؛ یکی بال رسانه ای و فرهنگی که این بال در ۲۳ تیر و ۹ دی و ۱۴ دی وروزهای پس از آن در آتش همچنان می سوزد و دیگری بال نظامی و امنیتی که در آزادی خرمشهر و حلب و موصل و جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و ۸ روزه و ۵۳ روزه با اسرائیل و ناکامی های مختلف در مرزهای جمهوری اسلامی و در اتفاقات ۱۲ رمضان و بیرون راندن داعش از منطقه در آتش قهرملت ایران و جوانان غیور دهه شصتی و هفتادی و مدافعان حرم سوخته است. و آنچه از آنان باقی مانده است تنی نیمه جان است که توانای مدیریت خویش را ندارد و به قول شهید آوینی عزیز همچون عقرب بالاخره خود را نیش خواهد زد و هلاک خواهد شد.

راز پیروزی این ملت عزیز آن بود که هویت خود را با غیری به نام دولت آمریکا معنا نکردند و ندای حق را در نابودی ابرقدرت ها از زبان امام خمینی ره در عصر حاضر شنیدند و در صحنه های مختلف طواغیت زمان را بی هویت ساختند. آرمان های این انقلاب عزیز با وجود ملت یگانه شده است لذا آن ها که می خواهند به قول رهبری عزیز ندای مردم را بشنوند به شعارهای مردم در ۲۲ بهمن چشم بدوزند.

آنچه این ملت را قریب چهل سال پا بر جا و ماندگار کرده است شکست های متعدد دنیای سلطه از زمانه شناسی ملتی است که زندگی خویش را در تمدن توحیدی زیر لوای ولی فقیه معنا کرده اند و همانند بسیاری از کشورها از اقدامات کوته نگرانه و فرصت طلبانه بین المللی خودداری کرده است و با همه کاستی ها به ادامه این راه به وعده رهبری عزیز که این دهه هشتادی ها بسیاری از آرمان های این انقلاب عزیز را محقق خواهند ساخت امیدوار است و با صبر در حق طلبی بالاخره اژدهای هفت سر فساد را نابود خواهد کرد، ان شاءالله.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.