ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 69673
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
  • 322 بازدید
  • ارسال توسط :
خون شھید حججی و شھدای مدافع حرم زمینه نابودی داعش را فراھم می کند

خون شھید حججی و شھدای مدافع حرم زمینه نابودی داعش را فراھم می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شوباد؛مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس  در یادواره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی و شهید شهسواری گفت: نهضت عاشورا متوقف نخواهد شد و فرهنگ عاشورایی که در سال ۶۱هجری شکل گرفت تا پایان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شوباد؛مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس  در یادواره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی و شهید شهسواری گفت: نهضت عاشورا متوقف نخواهد شد و فرهنگ عاشورایی که در سال ۶۱هجری شکل گرفت تا پایان عالم امتداد خواهد داشت.

وی ادامه داد: فرهنگ عاشورا نشان دهنده این است که در همه زمان ها ومکان ها عاشورا می تواند متبلور شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به حضور جوانان حسینی در میدان دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و شهدای مدافع حرم گفت: شهید محسن حججی نماد یک انسان عاشورائی در جامعه امروز می باشد.

ابوالحسنی  افزود: علیرغم همه هجمه های دشمن در فضای مجازی  رویش  شهدایی مانند محسن حججی نشان دهنده این است که عاشورا در همه زمان ها امکان ظهور و بروز دارد.

وی تصریح کرد:  اگر مفاهیم دفاع مقدس به خوبی و با ابزارهای مناسب به نسل جوان امروز منتقل شود، آمادگی  قرار گرفتن در این میدان وسیع معرفت عاشورایی را دارند.

سردار ابوالحسنی با تاکید بر این که داعش هر چه از خون جوانان ایران به زمین بریزد، خون‌های بسیار دیگری به جوشش و خروش می‌آید، عنوان کرد: قطعا خون شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم زمینه نابودی و ریشه‌کن شدن داعش و مستکبران جهان را فراهم می‌کند. و شهید حججی مسیر زندگی حقیقی انسان را عرضه میکند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه جوانان ظرفیت بالایی دارندگفت: افرادی که در جهت نشر فرهنگ عاشورا ، دفاع مقدس، مدافعین حرم مثل، دانشگاه ها، آموزش و پرورش فعالیت دارند باید در انتقال این مفاهیم دقت و تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه امروز دفاع مقدس و ترویج فرهنگ دفاع، شهید و شهادت در جامعه به جایی رسیده که مردم و جوانان ما به صورت خود جوش در این زمینه اقدام می‌کنند افزود: جریانات مردمی امروز جریان دفاع مقدس را چون عاشورا از طریق برگزاری یادواره‌های شهدا و کارهای فرهنگی در جامعه گسترش می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.