ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69695
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
هرمزگان| مسابقات تیراندازی بانوان ایثارگر در حاجی آباد برگزار شد

هرمزگان| مسابقات تیراندازی بانوان ایثارگر در حاجی آباد برگزار شد

قاسم صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباساظهار داشت: در این دوره از مسابقات مینا باوقار نفر اول، طیبه مرادی دوم و لیلا بختیاری‌زاده نفر سوم این مسابقات معرفی شدند. رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان حاجی آباد ادامه داد: از زمان راه اندازی این هیئت درحاجی آباد دومین همایش پیاده‌روی ویژه خانواده های […]

قاسم صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباساظهار داشت: در این دوره از مسابقات مینا باوقار نفر اول، طیبه مرادی دوم و لیلا بختیاری‌زاده نفر سوم این مسابقات معرفی شدند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان حاجی آباد ادامه داد: از زمان راه اندازی این هیئت درحاجی آباد دومین همایش پیاده‌روی ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران نیز به همراه مسابقه طناب‌کشی بین خانواده شهداء و ایثارگران نیز روز جمعه 20 بهمن به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزارشد.

وی ایجاد روحیه نشاط، شادابی و تقویت روحیه اجتماعی خانواده های معظم شهداء و ایثار گران و ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی در قالب مسابقات ورزشی را از اهداف راه‌اندازی هیئت جانبازان و معلولان شهرستان حاجی آباد عنوان کرد.

به گفته صادقی، بنا داریم  در راستای توجه بیشتر و مشارکت بیشتر این قشر ارجمند از جامعه شهرستان در فعالیت‌های ورزشی در طول سال چندین دوره مسابقات ورزشی ویژه جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا در این شهرستان برگزار کنیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی آباد دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نمایشگاه عکس انقلاب، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی، اجرای مرحله دوم پایش سلامت، بهره برداری از قبور ساخت شده شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی و محفل انس با قرآن، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و دانشگاه‌ها جهت سخنرانی، نامگذاری پروژه‌های قابل افتتاح بنام شهدا، پیاده روی خانوادگی و تیراندازی ایثارگران را بخشی از برنامه‌های برگزار شده در طول دهه فجر این اداره نام برد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان 110 شهید، 140 جانباز و 17 آزاده  را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، شهید عبدالحمید سالاری نیز اولین شهید مدافع حرم استان هرمزگان است که متعلق به روستای سیرمند شهرستان حاجی آباد می باشد.

شهرستان حاجی آباد با 69 هزار و 625 نفر جمعیت در شمال بندرعباس قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.