ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 69731
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۰۹
  • 139 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمان| شهید حججی شعار "هیهات من‌الذله" را عملیاتی کرد

کرمان| شهید حججی شعار "هیهات من‌الذله" را عملیاتی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از باغین، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه شنبه در جمع عزاداران فاطمی هیئت کاظمی شهر باغین کرمان اظهار‌داشت: سالها افرادی زحمت کشیدند تا امروز این حکومت شیعی و نظام اسلامی در اختیار ما گذاشته شده است. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از باغین، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه شنبه در جمع عزاداران فاطمی هیئت کاظمی شهر باغین کرمان اظهار‌داشت: سالها افرادی زحمت کشیدند تا امروز این حکومت شیعی و نظام اسلامی در اختیار ما گذاشته شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افراد زیادی بودند که آرزو داشتند در حکومتی زندگی کنند تا زیر سایه ولایت فقیه زندگی باشند و ما باید از این جهت قدردان خون شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل‌بیت‌(ع) و سوریه برای دفاع از اسلام همه هستی خود را تقدیم کردند افزود: رضا‌خان می‌خواست تفکر شیعی و محبت اهل‌بیت‌(ع) را از مردم ما بگیرد اما نتوانست و در این مجلس هستند افرادی که در خاطره آنها هست که در زمان طاغوت حتی اجازه عزاداری برای امام حسین‌(ع) را نمی‌دادند.

پورابراهیمی تصریح کرد: دشمنان اسلام با تفکر شیعی مشکل دارند و می‌دانند کسی که زیر پرچم امام حسین‌(ع) سینه می‌زند زیر بار ظلم و ستم و زورگویی نرفته و سیطره آمریکا را قبول نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: حضرت سیدالشهدا‌(ع) وقتی دید حکومت یزید فاسد و فاسق است هرگز حاضر نشد بیعت کند و در راه احیای دین اسلام زن و فرزندان خود را هم داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام نهضت امام حسین‌(ع) "هیهات من‌الذله" بود و امروز شهید حججی‌ها در راستای همین شعار برای دفاع از اسلام در میدان عمل جهاد وارد شدند گفت: شهید حججی شعار "هیهات من‌الذله" را عملیاتی کرد.

وی با اشاره به اینکه مکتب حضرت سیدالشهداء‌(ع) برای همه پیروانش استقلال و عزت ایجاد کرده است، افزود: کسی که در مکتب امام حسین‌(ع) تربیت شد و در محفل امام حسین‌(ع) در هیئت‌های مذهبی حضور یافت تسلیم آمریکا و ترامپ نخواهد شد و آمریکا از همین موضوع عصبانی است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر خاطر‌نشان کرد: هر چه داریم از برکت خون شهدا و رهبری‌های امام خمینی‌(ره) است و امروز هم رهبری شجاع و مقتدر، سکاندار نظام مقدس اسلامی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.