ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 69733
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۵۳
  • 347 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمان| خون شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به ثمر نشست/انتقام خون شهید حججی گرفته شد

کرمان| خون شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به ثمر نشست/انتقام خون شهید حججی گرفته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بم، حجت‌الاسلام حمیدالحسینی شب گذشته در مراسم یادواره 527 شهید و سرداران شهید شهرستان بم اظهار‌‌داشت: امروز هوشیار‌باش مسلمانان بیشتر از هر زمان دیگری لازم است. وی بیان کرد: کسانی که در ایران آرزو دارند با آمریکا ارتباط داشته باشند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بم، حجت‌الاسلام حمیدالحسینی شب گذشته در مراسم یادواره 527 شهید و سرداران شهید شهرستان بم اظهار‌‌داشت: امروز هوشیار‌باش مسلمانان بیشتر از هر زمان دیگری لازم است.

وی بیان کرد: کسانی که در ایران آرزو دارند با آمریکا ارتباط داشته باشند و خیال می‌کنند می‌شود با آمریکا زد‌و‌بند کنند، خوب گوش کنند. ما با آمریکایی‌ها خیلی کار کردیم و از نزدیک دیدیم وقتی که عراق را گرفتند در تمام وزارت‌خانه‌ها و در تمام مراکز عراق نمایندگانی از خودشان گذاشتند.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی عراق بیان کرد: آمریکا به جایی رسید که در داخل زندان‌های عراق هم حضور پیدا کرد و در آنجا هم جاسوس گذاشت تا کشور ما را از همه نظر تحت نظر داشته باشد.

وی با تاکید بر آمادگی و هوشیاری مسلمانان افزود: هنوز ماموریت ما در مبارزه با داعش تمام نشده و هنوز داعش درحال برنامه‌ریزی است، دولت داعش از بین رفت اما داعش هنوز هست و فرماندهان آن نیز هنوز هستند.

‌حمیدالحسینی با اشاره به اینکه ما در سوریه و در عراق جبهه مقدم شما هستیم گفت: هدف اصلی آنها ایران است و آمریکا می‌خواهد ایران را از میان بردارد.

وی با بیان اینکه آمریکا اجازه خرید تسهیلات به ما نمی‌داد و نمی‌خواهد عراق روی پای خودش بایستد افزود: حاج قاسم سلیمانی به امر ولایت وارد عراق شد و توانست همه مردم را سازماندهی کند و همه را در جاهای مختلف برای مقابله با تروریست مستقر کرد.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی عراق با اشاره به اینکه آمریکا با هواپیمای نقطه‌زن محل استقرار شهید حججی را بمب باران کرد خاطر‌نشان کرد: بعد می‌گویند هیچ هماهنگی بین آمریکا و داعش نیست.

وی با بیان اینکه من به خانواده معظم این شهید بزرگوار می‌گویم که انتقام خون شهید حججی گرفته شد چون در عراق دیگر داعش معنا ندارد گفت: داعش دیگر درعراق یک وجب زمین ندارد و الان در عراق با همین خون ریخته شده شهدا و حضور و فرماندهی مرد خدا و هدایت‌های ولی امر مسلمین در منطقه دیگر هیچکس نمی‌تواند به عراق حمله کند.

حجت‌الاسلام حمیدالحسینی تصریح کرد: این بشارت را به خانواده شهدا می‌دهم که ما در عراق نیروی نظامی مقاومتی نداشتیم اما تشکیلاتی وجود دارد که بیش از 140 هزار نفر نیروی مقاومت از مرز ایران تا مرز سوریه در کردستان در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه ما دیگر در عراق نگران نیستیم که کسی بخواهد تعدی کند و این خون‌ها جواب داد گفت: خون شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به ثمر نشست و این مرد خدا همه را بسیج کرد و الان ارتش ما در آنجا از چندین هزار نفر تشکیل شده و در هر جایی که نیاز باشد این لشکر وارد می‌شود.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی عراق با اشاره به اینکه امروز لشکری عظیم به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی آماده است تا پاسخ تعدی آمریکائی‌ها در منطقه را بدهد افزود: همه ما سرباز این فرمانده‌ایم و این فرمانده از خاک کرمان است و کرمانی‌ها معجزه می‌سازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.