ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69739
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۳۵
  • 454 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور گسترده مردم قزوین پیش از شروع راهپیمایی

حضور گسترده مردم قزوین پیش از شروع راهپیمایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مردم قزوین از دقایقی پیش در مسیر‌های راهپیمایی حاضر شده اند تا با مشت‌های گره کرده و شعار‌های الله اکبر، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل باردیگر حمایت و علاقه خود را به نظام مقدس جمهور اسلامی […]

حضور گسترده مردم قزوین پیش از شروع راهپیماییبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مردم قزوین از دقایقی پیش در مسیر‌های راهپیمایی حاضر شده اند تا با مشت‌های گره کرده و شعار‌های الله اکبر، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل باردیگر حمایت و علاقه خود را به نظام مقدس جمهور اسلامی ایران نشان دهند.

مردم می‌گویند آمده اند تا همچون گذشته ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری، بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

امسال سه مسیر برای راهپیمایی پیش بینی شده است، مسیر شماره یک، مسجد امام حسین (ع) پل طالقانی- میدان آزادی – خیابان شهداء – چهار راه شهداء، مسیر شماره دو، مسجد ثارالله- میدان میر عماد (دروازه درب کوشک) خیابان نادری ـ. میدان آزادی ـ خیابان شهداء – چهار راه شهداء، و مسیرشماره سه هم – مسجدالنبی (ص) – میدان آزادی ـ. خیابان شهداء، چهار راه شهداء.

مردم دیگر مناطق استان هم در مکان‌های تعیین شده گرده هم امده اند تا سی و نهمین بهار انقلاب را جشن بگیرند و بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های آن نشان دهند.

انتها پیام/

راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.