ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6975
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
اکران “شور و شیرین ” در بشرویه/فیلمی که هر ایرانی باید ببیند+تصاویر

اکران “شور و شیرین ” در بشرویه/فیلمی که هر ایرانی باید ببیند+تصاویر

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام بشرویه؛ اکران فیلم های حماسی با محوریت دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از جمله اقدامات ارزنده و عملی جشنواره مردمی فیلم عمار در بشرویه است که در طول مدت ماه رمضان امسال، مهمان لحظات بعد از افطار شهروندان بشرویه […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام بشرویه؛ اکران فیلم های حماسی با محوریت دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از جمله اقدامات ارزنده و عملی جشنواره مردمی فیلم عمار در بشرویه است که در طول مدت ماه رمضان امسال، مهمان لحظات بعد از افطار شهروندان بشرویه شد.

 

استقبال پرشور مردم بشرویه از اکران فیلم هایی همچون " هنگامه، رنجر، شور و شیرین " باعث گردید که این روند ادامه داشته باشد.

 

فیلم سینمایی "شور شیرین" ساخته جواد اردکانی از آخرین اکران های انجام شده در بشرویه بود ،این فیلم یکی از عملیات‌های شهید کاوه در کردستان را به تصویر می‌کشد‌.

 

فیلمی که هر ایرانی حداقل یک بار باید ببیند

فیلم در کردستان آغاز می‌شود؛ در جاده سقز. داستان فیلم، داستان پدری است که برای حضور در مراسم عقد پسرش راهی مناطق غرب کشور که ضد انقلاب درآنجا حضور پررنگی دارد، شده است. میانه راه نیروهای حزب دموکرات آنان را از ماشین پیاده می‌کنند آن‌ها را به اسارت می‌گیرند. نهایتا پدر خانواده از طرف ضد انقلاب مامور می‌شود تا برای به چنگ آوردن شهید کاوه با دشمن همکاری کرده و خانواده خود را نجات دهد.

در «شور شیرین»، از میزان سنگدلی دشمن پرده برداشته می‌شود؛ سر یکی از نیروهای انقلابی توسط سرکرده دشمنان بریده می‌شود و بدن سرهنگ جعفری هم گلوله‌باران می‌شود و نهایتا پوتین‌های نوی او توسط ضد انقلاب به سرقت می‌رود.

 

 

شور شیرین» به دلیل معرفی یک قهرمان ملی و همچنین روایت مقاومت مردم کردستان در مقابل ضد انقلاب فیلمی است که باید حداقل یک بار توسط هر ایرانی دیده شود.

 

اکران شور و شیرین در بشرویه با استقبال بالای مردم این شهرستان، در بوستان شهروند با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی و جشنواره مردمی فیلم عمار صورت گرفت.

 

 

                         

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن