ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 69750
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۴۸
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
قاسم سلیمانی: رشد امروز ایران در همه ابعاد باعث شگفتی همه است

قاسم سلیمانی: رشد امروز ایران در همه ابعاد باعث شگفتی همه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا منطقه کویر، سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه امام اول کاری که کردند سیلی زدن به ترس بود، افزود: حرف امام همیشه “خدا” بود و  این رمز موفقیت امام بود. اگر خدا و اسلام خواهی امام را از جامعه بگیریم و از قدرتهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا منطقه کویر، سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه امام اول کاری که کردند سیلی زدن به ترس بود، افزود: حرف امام همیشه “خدا” بود و  این رمز موفقیت امام بود. اگر خدا و اسلام خواهی امام را از جامعه بگیریم و از قدرتهای مادی هراسیدیم کشور و همه  اقشار جامعه اسیب می بینند.  

سلیمانی بیان کرد: ان چیزی که به کشور قدرت داده اسلام بوده است. ایران در ادوار مختلف تاریخی بود اما قدرت و عزت امروز را نداشت. قدرت امروز  ایران ناشی از اتکا به اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: رشد امروز ایران در همه ابعاد، باعث شگفتی ناظران منصف و واقع بین داخلی و خارجی است و انها متحیرند که با این همه تحریم، این پیشرفت ها چگونه حاصل شده است.

سلیمانی گفت: امروز مردم  مسئولانی که قرار است کشور را اداره کنند آزادانه و آگاهانه انتخاب میکنند. این نحوه حاکمیت مردمی در منطقه ما بی نظیر است.

وی بیان کرد: کسانی که فکر می‌کنند برای اداره کشور باید با امریکا همراه و متحد شد به سرنوشت کشورهایی بنگرند که هم پیمان امریکا شده‌اند اما در فقر شدید و با سرنوشت تیره بسر می‌برند.

فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: کسانی که مدعی ضرورت ارتباط داشتن با امریکا برای حل مشکلات هستند بگویند امریکا در 50 سالی که بر ایران تسلط داشت و منافع کشور را می برد کدام بنا و  راه و زیرساخت را برای رفاه مردم ایران ایجاد کرد؟

وی بیان کرد: دشمنان به پیروزی ایران اذعان دارند اما برای انحراف افکار عمومی جهان به دروغ تبلیغ میکنند ایران منطقه را بلعیده است. ایران در واقع در جان و قلب مردم منطقه نفوذ کرده است.

سلیمانی گفت: ملت ایران، ابراهیم وار از درون اتش های برافروخته شده به دست دشمنان به سلامتی گذشته است. چون ابراهیم وار اعتقاد به حق دارد و خداطلب است.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: برخی از کسانی که ادعای پیروی از خط امام دارند به جای نوشتن نامه سرگشاده و انتقادامیز به بیگانگان و دشمنان و بدخواهان به ولی فقیه زمانه خود نامه می نویسند. این معنی پیروی از خط امام است؟  

وی افزود: این غلط است که برخی پای سفره  نظامی باشند که خون 200 هزار شهید پای ان ریخته شده است اما پز اپوزیسیونی بدهند.

سلیمانی افزود: اگر ما تعلقات را زیر پا گذاشتیم مانند شهدا میتوانیم به کشور خدمت کنیم. اما اگر تعلقات شخصی، گروهی و جناحی داشتیم قادر به خدمت به مردم نیستیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.