ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69755
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۰۹
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله توپخانه‌ای یمن به مواضع نظامیان سعودی در «نجران» و «جازان»

حمله توپخانه‌ای یمن به مواضع نظامیان سعودی در «نجران» و «جازان»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروی پشتیبانی توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یکشنبه (امروز 11 فوریه) تجمع نیروهای ارتش عربستان و همپیمانانش در جبهه‌های «نجران» و «جازان» را هدف قرار داد. یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با شبکه یمنی «المسیره» اظهار داشت: نیروی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروی پشتیبانی توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یکشنبه (امروز 11 فوریه) تجمع نیروهای ارتش عربستان و همپیمانانش در جبهه‌های «نجران» و «جازان» را هدف قرار داد.

یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با شبکه یمنی «المسیره» اظهار داشت: نیروی توپخانه‌ای یمن تجمع نظامیان سعودی را در «رقابة صلة» واقع در نجران را هدف قرار داد. همچنین تجمع نیروهای همپیمان عربستان در کوه‌های «علیب» و صحرای «البقع» هدف نیروی توپخانه‌ای ارتش یمن قرار گرفت.

در استان جیزان نیز، تجمع و تجهیزاتنظامیان سعودی در کوه «دخان»، پایگاه «القرن» و «الحامضة الشمالیة» هدف نیروی توپخانه‌ای یمن قرار گرفت و خسارات زیادی به آن وارد شد.

نیروی موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، دو روز پیش نیز تجمع نظامیان سعودی را در «مثلث العشة» در نجران را هدف قرار دادند و نیروهای توپخانه‌ای نیز تجمع همپیمانان ارتش عربستان را در شرق «الاجاشر» هدف اصابت مستقیم قرار دادند و خسارات مالی و جانی زیادی به بار آوردند. همچنین پایگاه نظامیان سعودی در «القرن»، روستای «قمر» در جیزان نیز هدف توپخانه‌های یمنی قرار گرفت.

مدتهاست که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم تجاوز نظامیان سعودی به کشورشان و کشتار مردم و تخریب زیرساخت‌های آنها، مواضع نظامیان سعودی را در عمق خاک عربستان هدف قرار می‌دهند و تاکنون در چندین نوبت با موشک‌های دوربرد خود، سعودی‌ها را غافلگیر کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.