ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69775
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان برای خلاصی از رسوایی در یمن دست به دامن شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی شد

عربستان برای خلاصی از رسوایی در یمن دست به دامن شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الشرق قطر، شبکه خبری «ایرین» اروپا در  یک گزارش تحقیقاتی اعلام کرد، عربستان به منظور بهبود وجهه سیاه خود در یمن، با شرکت های روابط عمومی و گروه‌های فشار در انگلیس و آمریکا قرارداد امضا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الشرق قطر، شبکه خبری «ایرین» اروپا در  یک گزارش تحقیقاتی اعلام کرد، عربستان به منظور بهبود وجهه سیاه خود در یمن، با شرکت های روابط عمومی و گروه‌های فشار در انگلیس و آمریکا قرارداد امضا کرده است.

عمق وضعیت بحرانی عربستان در یمن

ایرین با اشاره به اینکه این اقدام عربستان بیانگر عمق و شدت بحرانی است که ریاض با آن دست به گریبان است، افزود: هدف عربستان از این قراردادها مقابله با انتقادهایی است که به دلیل حمله به یمن با آن روبه رو شده و  وجهه آن را زیر سوال برده است.

حاتم بخشی عربستان برای خلاصی از انتقادها در یمن

عربستان با این کار به دنبال به کار گیری گروهی از مشاوران خارجی و شرکت های بزرگ روابط عمومی برای عملی کردن نقشه جدید مبنی بر کمک های میلیارد دلاری به یمن است تا از این طریق از انتقادهایی که در ارتباط با جنگ یمن با آن روبه رو است، خلاص شود.

تبلیغ شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی به نفع عربستان

ایرین که یک آژانس خبری اختصاص در امور بشر دوستانه است و مقر آن در ژنو قرار دارد، در تحقیق خود یادآور شده است، این شرکت ها برای برنامه جدید عربستان مبنی بر ارائه سه و نیم میلیاد دلار کمک مادی و نقدی به یمن تبلیغ می کنند.

ورود عربستان به جنگ تبلیغاتی برای رهایی از رسوایی در یمن

در این تحقیق به نقل از منتقدان سعودی آمده است، دایره این تبلیغات از سوی شرکت های مزبور بیانگر این است که عربستان در صدد برآمده است پس از سه سال جنگ در یمن که همچنان با افزایش آمار تلفات غیرنظامیان و کمبود شدید غذا وسوخت و نیز شیوع وبا و گرسنگی در یمن همراه است، اکنون نبرد تبلیغاتی را به نفع خود تمام کند.

مخالفت ریاض با پایان محاصره یمن

در این میان عربستان درخواست سازمان ملل مبنی بر پایان محاصره بندر الحدیده یمن واقع در دریای مدیترانه را رد کرده است، حال آنکه این بندر شریان اصلی کمک رسانی به مناطق شمالی یمن به شمار می آید.

ریاض به جای پایان محاصره پیشنهاد کرده است محموله های کمک های بشردوستانه به یمن از طریق این بندر کاهش یابد و این محموله ها به مناطق تحت کنترل ائتلاف بین المللی علیه یمن منتقل شود.

این پیشنهاد عربستان نه از سوی رسانه های ائتلاف مزبور و یا مسئولان سعودی بلکه از سوی شرکت های بزرگ روابط عمومی انگلیس اعلام شده که بر اساس آن فراخوانی برای سفر به یمن نیز داده شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.