ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69777
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا پس از سه سال به فعالیت کارکنان محلی سفارتش در یمن خاتمه داد

آمریکا پس از سه سال به فعالیت کارکنان محلی سفارتش در یمن خاتمه داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا به فعالیت ۳۶۰ نفر از کارکنان محلی سفارتش بعد از سه سال تعطیلی این سفارت در یمن به دلیل جنگ و درگیری در این کشور، پایان داد. متیو توئلر، آخرین سفیر آمریکا در یمن در پیامی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا به فعالیت ۳۶۰ نفر از کارکنان محلی سفارتش بعد از سه سال تعطیلی این سفارت در یمن به دلیل جنگ و درگیری در این کشور، پایان داد.

متیو توئلر، آخرین سفیر آمریکا در یمن در پیامی به کارکنان اعلام کرد، براساس آیین نامه جدید وزارت خارجه آمریکا در مورد سفارتخانه‌های تعلیق شده، او دیگر نمی‌تواند کارکنان محلی را نگه دارد.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا این خبر را تایید کرده و گفت: ما بسیار قدردان خدمات هر یک از این افراد بوده و امیدواریم زمانی که بتوانیم در آینده فعالیت‌های خود را به طور امن از سر بگیریم، همکاری‌مان را با آنها ادامه دهیم.

سفارت آمریکا در یمن در سال ۲۰۱۵ پس از وقوع جنگ داخلی در این کشور بسته شد و سفیر آمریکا در یمن خارج از این کشور در جده در عربستان سعودی به فعالیت‌ خود ادامه داد.

سفیر آمریکا در یمن اعلام کرد: کارکنان می‌توانند تمام پرداخت‌های پس از خروج از کار را دریافت کنند.

وی هم چنین آنها را تشویق کرد زمانی که سفارتخانه دوباره بازگشایی می‌شود، درخواست کار بدهند.

کارکنان محلی به خبرگزاری رویترز اعلام کردند، آمریکا تنها نگهبان‌ها را برای حفاظت از سفارتخانه و ساختمان آن نگه داشته است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.