ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69792
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
جنبش انصارالله یمن محل تجمع نظامیان سعودی را در جیزان و نجران گلوله باران کرد

جنبش انصارالله یمن محل تجمع نظامیان سعودی را در جیزان و نجران گلوله باران کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از صنعاء، جنبش انصارالله یمن روز یکشنبه محل تجمع نظامیان سعودی را در مناطق جیزان و نجران در جنوب غرب عربستان هدف حملات خمپاره‌ای و موشکی قرار داد. یک منبع نظامی در استان صعده در مرز […]

جنبش انصارالله یمن محل تجمع نظامیان سعودی را در جیزان و نجران گلوله باران کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از صنعاء، جنبش انصارالله یمن روز یکشنبه محل تجمع نظامیان سعودی را در مناطق جیزان و نجران در جنوب غرب عربستان هدف حملات خمپاره‌ای و موشکی قرار داد.

یک منبع نظامی در استان صعده در مرز با عربستان گفت: «نیرو‌های جنبش انصارالله یمن روز یکشنبه با موشک کاتیوشا پایگاه نظامی «المخیل» ارتش عربستان را در منطقه العارضه در جیزان هدف قرار دادند.»

این منبع افزود یگان توپخانه‌ای جنبش انصارالله یمن محل تجمع نظامیان سعودی را در پایگاه نظامی «عرعره» در جیزان گلوله باران کرد. توپخانه این جنبش همچنین محل تجمع و استحکامات ارتش سعودی را در پایگاه‌های نظامی الشرفه، الشبکه، المخروق الکبیر و المخروق الصغیر در منطقه نجران هدف قرار داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.