ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69818
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۵۴
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور پررنگ رزمندگان فاطمیون در راهپیمایی22 بهمن سراسر کشور+ عکس

حضور پررنگ رزمندگان فاطمیون در راهپیمایی22 بهمن سراسر کشور+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز 22 بهمن ما در سال 96 با شکوه‌تر از سال‌های گذشته توسط آحاد مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد. مرد و زن، پیر و جوان و بزگ و کوچک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز 22 بهمن ما در سال 96 با شکوه‌تر از سال‌های گذشته توسط آحاد مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد. مرد و زن، پیر و جوان و بزگ و کوچک با نگرش‌های مختلف سیاسی در اقوام و قومیت‌های مختلف دوشادوش هم شعار مرگ بر آمریکا سر داده و نسبت به قدرت‌های استکباری دنیا اعلام انزجار کردند.

در این میان خانواده شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون، بسیجیان پایگاه شهدای فاطمیون و رزمندگان این لشکر نیز با بر افراشتن پرچم‌های زرد رنگ فاطمیون که بارها رعب و ترس بسیاری را بر دل تکفیری‌ها انداخته است، لباس رزم پوشیده و در کنار سایر مردم پیام وحدت و همدلی خود را اعلام داشته و آرمان‌های مقدس خود را نسبت به هویت انقلاب اسلامی فریاد کردند.

تصاویری از حضور این رزمندگان در شهرهای مختلف از جمله مشهد و قم و تهران قابل ملاحظه است. بخشی از این تصاویر که کاری از مرکز رسانه‌ای فاطمیون است در ادامه قابل مشاهده است.

راهپیمایی مشهد:

راهپیمایی قم:

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.