ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69820
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۰
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

هلاکت ۶ عضو القاعده یمن در حمله پهپادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، این حمله هوایی ماشینی که در حال انتقال اعضای القاعده در منطقه “قیفه” در استان البیضاء بود،‌ هدف گرفت. یک مسئول امنیتی گفت: گمان می‌رود که این هواپیمای بدون سرنشین، هواپیمایی آمریکایی باشد که باعث هلاکت ۶ عنصر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، این حمله هوایی ماشینی که در حال انتقال اعضای القاعده در منطقه “قیفه” در استان البیضاء بود،‌ هدف گرفت.

یک مسئول امنیتی گفت: گمان می‌رود که این هواپیمای بدون سرنشین، هواپیمایی آمریکایی باشد که باعث هلاکت ۶ عنصر القاعده در منطقه “قیفه” شد.

دو دهه است که نیروهای القاعده یمن به منظور تحکیم مواضع خود در سال‌های اخیر خصوصا در جنوب یمن از آشوب و درگیری‌های دولت مستعفی و حوثی‌ها به سود خود استفاده می‌کنند.

واشنگتن “القاعده در شبه جزیره عرب” را خطرناک‌ترین شاخه القاعده در جهان می‌داند و نسبت به افزایش نفوذ این گروه تروریستی با استفاده از درگیری‌های مسلحانه در یمن نگران است.

آمریکا از ژانویه ۲۰۱۷ که دونالد ترامپ ریاست جمهوری این کشور را برعهده گرفت، حملات خود علیه القاعده را افزایش داد، در ۲۷ ژانویه گذشته نیز ۷ تن از اعضای القاعده در استان “شبوه”  به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.