ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69851
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
  • 192 بازدید
  • ارسال توسط :
رایزنی سخنگوی انصارالله با جابری انصاری درباره آخرین تحولات یمن

رایزنی سخنگوی انصارالله با جابری انصاری درباره آخرین تحولات یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حسین جابری انصاری که پیگیری پرونده یمن در دستگاه دیپلماسی کشور بر عهده وی است در روز دوشنبه با محمد عبد السلام سخنگوی انصارالله یمن دیدار و گفت‌وگو کرد. گفت‌وگو در ارتباط با آخرین تحولات یمن و وضعیت نابسامان انسانی در این کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حسین جابری انصاری که پیگیری پرونده یمن در دستگاه دیپلماسی کشور بر عهده وی است در روز دوشنبه با محمد عبد السلام سخنگوی انصارالله یمن دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفت‌وگو در ارتباط با آخرین تحولات یمن و وضعیت نابسامان انسانی در این کشور مهمترین محورهای رایزنی این مقام یمنی با دستیار ویژه وزیر امور خارجه بود.

عبدالسلام همچنین در روز شنبه نیز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی کرده بود.

در این دیدار عبدالسلام گزارشی از  اوضاع جاری در یمن، بویژه وضعیت نابسامان انسانی در این کشور ارائه داد.

ظریف نیز با اشاره طرح چهار ماده ای جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران در یمن، بر لزوم توقف فوری جنگ و بمباران این کشور تاکید کرد.  ایشان همچنین با توجه به بروز فاجعه انسانی در یمن به دلیل تداوم حملات هوایی ناجوانمردانه ائتلاف به رهبری عربستان سعودی علیه مردم این کشور، لزوم ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه و انسانی به مردم یمن از سوی جامعه جهانی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.