ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69859
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
راه‌های حل سیاسی بحران یمن و کمک به مردم این کشور محور گفت‌وگوی جابری‌انصاری و عبدالسلام

راه‌های حل سیاسی بحران یمن و کمک به مردم این کشور محور گفت‌وگوی جابری‌انصاری و عبدالسلام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن و هیأت همراه که در حال دیدار از جمهوری اسلامی ایران هستند، ظهر امروز (دوشنبه) 23 بهمن 1396 با حسین جابری‌انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفت‌وگو کرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن و هیأت همراه که در حال دیدار از جمهوری اسلامی ایران هستند، ظهر امروز (دوشنبه) 23 بهمن 1396 با حسین جابری‌انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با مهمانی ناهار جابری‌انصاری به افتخار هیأت یمنی ادامه یافت، در خصوص راه‌های حل سیاسی بحران یمن و کمک به مردم این کشور به منظور پایان جنگ ظالمانه تحمیلی علیه یمن گفت‌وگو، تبادل نظر و هماهنگی شد.

سخنگوی انصارالله یمن روز شنبه 21 بهمن ماه نیز با محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار عبدالسلام گزارشی از اوضاع جاری در یمن، به ویژه وضعیت نابسامان انسانی در این کشور ارائه داد.

ظریف نیز با اشاره طرح چهار ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران در یمن، بر لزوم توقف فوری جنگ و بمباران این کشور تاکید کرد.

وی همچنین با توجه به بروز فاجعه انسانی در یمن به دلیل تداوم حملات هوایی ناجوانمردانه ائتلاف به رهبری عربستان سعودی علیه مردم این کشور، لزوم ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه و انسانی به مردم یمن از سوی جامعه جهانی را مورد تاکید قرار داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.