ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69866
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
  • 223 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقات قرآن بین 10 مسجد فعال تهرانسر + عکس

برگزاری مسابقات قرآن بین 10 مسجد فعال تهرانسر + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نهمین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم و اذان، بین 10 مسجد فعال تهرانسر، به همت کریم بلالی، پیشکسوت قرآنی و روح الله روشنی، قاری ممتاز کشورمان 19 و 20 بهمن ماه در مسجد جامع رسول اکرم(ص) برگزار شد. در افتتاحیه این […]

افتتاحیه و اختتامیه مسابقات قرآن با یاد شهدای مدافع حرم+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نهمین دوره مسابقات قرائت قرآن کریم و اذان، بین 10 مسجد فعال تهرانسر، به همت کریم بلالی، پیشکسوت قرآنی و روح الله روشنی، قاری ممتاز کشورمان 19 و 20 بهمن ماه در مسجد جامع رسول اکرم(ص) برگزار شد.

در افتتاحیه این مسابقات از فرزند شهید ارغوانی و در اختتامیه این مسابقات که در شب 22 بهمن برگزار شد، از فرزند شهید اورنگ، از شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل آمد که یکی از اهداف برگزاری این مسابقات، زنده شدن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ساکن تهرانسر بود.

افتتاحیه و اختتامیه مسابقات قرآن با یاد شهدای مدافع حرم+عکس

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور حجت الاسلام حشمتی، امام جماعت مسجد جامع رسول اکرم(ص) و متسابقان از سنین مختلف 21 بهمن ماه برگزار شد و به نفرات برتر این مسابقات در مقطع بالای 16 سال و زیر 16 سال جوایزی اهدا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.