ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69875
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
افتخار آفرینی شاگردان شهید مدافع حرم در مسابقات کشوری کیوکوشین

افتخار آفرینی شاگردان شهید مدافع حرم در مسابقات کشوری کیوکوشین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ اعضای تیم کیوکوشین کاراته استان مرکزی متشکل از شاگردان شهید مدافع حرم «سعید مسلمی» به سومین دوره مسابقات کشوری اعزام و موفق شدند ۵ مدال طلا و ۵ نقره در این مسابقات کسب کنند. رئیس سبک‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ اعضای تیم کیوکوشین کاراته استان مرکزی متشکل از شاگردان شهید مدافع حرم «سعید مسلمی» به سومین دوره مسابقات کشوری اعزام و موفق شدند ۵ مدال طلا و ۵ نقره در این مسابقات کسب کنند.

photo_2018-02-12_10-15-42

رئیس سبک‌های آزاد کاراته استان مرکزی

غلامعباس خوانساری رئیس سبک‌های آزاد کاراته استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: «سعید مسلمی» یکی از ورزشکاران با اخلاق کاراته استان مرکزی در رشته کیوکوشین بود.

خوانساری اظهار کرد: زمانی که این شهید بزرگوار ۱۲ سال داشت کاراته را زیر نظر من فرا گرفت و با علاقه و اشتیاقی که به این رشته داشت خیلی زود توانست موفقیت‌های خوبی را کسب کند.

وی ادامه داد: مسلمی بعد از اینکه موفق شد کمربند قهوه‌ای را کسب کند نزد مربی دیگری رفت و تا دان چهار این رشته پیش رفت و همزمان با شرکت در مسابقات، موفق به کسب عناوین قهرمانی زیادی به خصوص در میان نیروهای مسلح شد و برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت ورزش در محله خود باشگاهی را راه‌اندازی کرد.

خوانساری اظهار کرد: مسلمی یکی از با اخلاق‌ترین ورزشکاران بود و هیچ‌گاه خودش را درگیر مسائل حاشیه‌ای نکرد و همواره در تلاش بود تا جوانان و نوجوانان را به ورزش سوق دهد که در این زمینه هم بسیار موفق بود.

شاگرد شهید مسلمی:
تاثیر اخلاقی شهید مسلمی بر شاگردانش بر هیچ کس پوشیده نیست/از تامین کمک هزینه شاگردان تا فوتبال بازی با بچه های محله

سیدیوسف حسینی یکی  از شاگردان شهید مدافع حرم مسلمی در گفتگو با خبرنگار ما به شاگردی خود نزد این شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: از سال ۹۱ به باشگاه آقا سعید می‌رفتم، این شهید تأثیر اخلاقی بسیاری بر قشر جوان‌ می‌گذاشت و اخلاق نیکش زبانزد همه بود، او به ما سفارش می‌کرد به پدر و مادرمان احترام بگذاریم وسعی می‌کرد همه را با گفتار خوب راهنمایی کند.

حسینی با اشاره به اینکه شهید مسلمی با تلاش فراوان همه را به خود جذب کرده بود اظهار کرد: از کمک در هزینه‌ها به شاگردان کم‌بضاعت تا فوتبال بازی کردن با بچه‌های کوچک محله در پارک، همه و همه از جاذبه‌های این استاد ورزشکار با اخلاق بود.

شهید مسلمی پیش از اینکه استاد کاراته باشد مربی اخلاق بود

وی با تاکید بر اینکه مسلمی پیش از آنکه استاد کاراته باشد مربی اخلاق بود ادامه داد: بعد از شهادتش جوانان زیادی برای رفتن به سوریه داوطلب شدند و همه تصمیم گرفتند راه او را ادامه دهند. حرف آقا سعید این بود که حضرت زینب(س) یک بار به اسارت رفت و دیگر نباید اسیر شود. من هم دوست دارم و باید برای دفاع از حرم بی‌بی بروم. الان جوانان زیادی به مزارش می‌روند و با شهید درد دل می‌کنند. ما شاگردان این عزیز دوست داریم راهش را ادامه دهیم. خوب یادم هست یک شب قبل از اینکه اعزام شود همه بچه‌ها را جمع کرده و از همه خداحافظی کرد.

شهید سعید مسلمی که از سوی تیپ ۷۱ سپاه روح الله استان مرکزی به سوریه اعزام شده بود، در تاریخ ۹ آبان‌ماه سال ۹۴ به همراه شهید محمد زهروند در جریان درگیری با گروه تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۴ ماه انتظار به آغوش وطن بازگشت.

139510081247389969564774

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.