ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69877
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئولانی که گرفتار خواسته های نفسانی هستند، از شهداء خجالت بکشند/ قوه قضائیه در معرفی مفسدین اقتصادی تعلل نکند

مسئولانی که گرفتار خواسته های نفسانی هستند، از شهداء خجالت بکشند/ قوه قضائیه در معرفی مفسدین اقتصادی تعلل نکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی عصر امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه شهرستان بناب با سه شهید انقلاب جزو شهرهای انقلابی کشور محسوب می شود، اذعان داشت: در اوایل دوران انقلاب شهرستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی عصر امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه شهرستان بناب با سه شهید انقلاب جزو شهرهای انقلابی کشور محسوب می شود، اذعان داشت: در اوایل دوران انقلاب شهرستان بناب با وجود اینکه تنها یک بخش بسیار کوچک بود اما در شکل گیری انقلاب و پیروزی آن نقش بسیار پررنگی داشت و ۳ شهید را در دوران رژیم طاغوت تقدیم انقلاب کرده است.

وی در ادامه افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای انقلاب بسیار ضروری و واجب است و از مسئولان شهرستان بخصوص شهرداری تقاضا داریم نام ۳ شهید انقلاب شهرستان بناب را برای خیابانهای سطح شهر انتخاب کنند تا رشادتهای آنها فراموش نشود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها سد در مقابل ظلم و ستم دشمنان اسلام بوده و است، اظهار داشت: مشکل اصلی امروز دشمنان همین موضوع است چرا که انقلاب اسلامی مانع بزرگی برای دشمنان به خصوص آمریکا در چپاول اموال مسلمین در کل جهان است و آنها انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین مانع خود برای پیاده کردن اهداف و توطئه های خود می دانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان زیاده خواهی نفسانی برخی از مسئولان را علت اصلی ایجاد مشکلات اقتصادی امروز جامعه عنوان کرد و گفت: مردم قبل از انقلاب از نظر معیشت مشکلات زیادی نداشتند و با هدف حفظ باورهای دینی، مبارزه با تبیعض و فساد انقلاب کردند و این اهداف همان آرمان های انقلاب است که همه دنبال آن هستیم.

اعزازی با بیان اینکه همه ما مسئولان باید در مقابل قطره قطره خون شهدا جوابگو باشیم، اذعان داشت: از اول انقلاب این مردم و جوانان برای پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و امروز هم در خارج از مرزها، عباس گونه تکه تکه می شوند، و مسئولانی که برای انقلاب کم کاری می کنند و گرفتار خواسته های نفسانی خود می شوند می بایست از شهدا خجالت بکشند و جواب گوی خون شهیدان باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب تنها در جهاد اصغر خود موفق بوده است، گفت: هنوز انقلاب در جهاد اکبر خود لنگ می زند و مشکلات و موانع پیشرفت از بین نرفته اند که علت اصلی عدم موفقیت در جهاد اکبر همین مشکلات نفسانی برخی از مدیران و مسئولان کشور و انقلاب است.

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی علت اصلی اعتراضات اخیر مردم را فساد، اختلاس و تبعیض ها دانست و گفت: هدف این نظام و انقلاب  این نیست که اعتراضات را با اسلحه و یا باتوم خاموش کند، بلکه این وظیفه مسئولان است که ریشه اصلی اعتراضات را درک و آنها را حل کنند.

ضیاءالله اعزازی در ادامه خاطر نشان کرد: رهبری هزاران بار مشکلات جامعه و کشور را به مسئولان تذکر داده اند اما به دلیل کم کاری و زیاده خواهی برخی از مسئولان این توصیه ها به راحتی فراموش شده و نه تنها از مشکلات کاسته نشده است، بلکه سال به سال بیشتر هم می شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی تبعیض و پارتی بازی را یکی از بزرگترین اشکالات امروز جامعه دانست و گفت: برخی افراد مثل نیروی انتظامی با کمترین امکانات و معیشت سخت، از مرزهای این کشور دفاع می کنند و هر لحظه امکان شهادت برای آنها وجود دارد اما  برخی از آقایان و آقازاده ها غرق در مادیات این دنیا شده اند و هر کاری دوست دارند، انجام می دهند.

وی ضمن گلایه از عدم شفاف سازی و تعلل در معرفی مفسدین اقتصادی کشور از سوی قوه قضاییه گفت: رئیس قوه قضاییه مکررا اعلام می کند نام مفسیدن اقتصادی کشور را اعلام می کنند، در حالی که باید این کار را مدت ها پیش انجام می داد.

نماینده مردم بناب گفت: متأسفانه دولت در  زمان کمبود منابع مالی به فکر حذف یارانه مردم می افتد و جای تعجب است به امتیازات و حقوق های نجومی مدیران و مسئولان شرکت های نفتی دقت نمی شود و زمانی که به مشکل اقتصادی بر می خورند، برای رفع کمبود منابع، تنها به مقدار یارانه ناچیز مردم چشم می دوزند.

وی با بیان اینکه مجلس نتوانست برای مبارزه با حقوق های نجومی اقدامی انجام دهد، گفـت: متأسفانه حقوق های نجومی در این کشور به یک مشکل اساسی تبدیل شده است و متاسفانه دولت هم قصد مقابله با این مشکل را ندارد.

اعزازی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی گفت: وظیفه نیروی انتظامی با وجود همه کم و کاستی ها برای حفظ امنیت بسیار سخت است چرا که سرویس های جاسوسی با پشتیبانی های مالی خوب در حال فعالیت های جاسوسانه هستند تا امنیت این کشور را به خطر بیاندازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.