ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69902
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۳۰
  • 214 بازدید
  • ارسال توسط :
جمعی از دانشجویان دانشگاه لشت نشا _ زیباکنار از شهید مدافع حرم تجلیل کردند

جمعی از دانشجویان دانشگاه لشت نشا _ زیباکنار از شهید مدافع حرم تجلیل کردند

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعی از کارکنان اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا _ زیباکنار به همراه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در دیدار با خانواده دانشجوی بسیجی شهید دفاع از حرم […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعی از کارکنان اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا _ زیباکنار به همراه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در دیدار با خانواده دانشجوی بسیجی شهید دفاع از حرم بابک نوری هریس از مقام شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا تجلیل کردند.

حجت الاسلام بزرگ زاده کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا_زیباکنار ایام مبارک پیروزی انقلاب اسلامی یاد خاطره شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و  شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

کارشناس فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا_زیباکنار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز آنها را توفیقی برای مسئولان دانست و مطرح کرد: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست.

بنابراین گزارش: پدر بزرگوار شهید بابک نوری هریس از روحیه  ایثار و از خودگذشتگی آن شهید بزرگوار و احساس مسولیت در قبال تمام مسائل پیرامون زندگی اشاره کرد.

گفتنی است: در این دیدار احمدزاده معاون آموزشی و اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا_زیباکنار  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از حرم ، از خداوند منان برای خانواده نوری هریس ، صبر جزیل را خواستار شد و با اهدای لوح یادبود، از زحمات این خانواده قدردانی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.