ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69910
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۳۸
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده شهید سالار زاهدی پور در اسلام آبادغرب+ تصاویر

دیدار با خانواده شهید سالار زاهدی پور در اسلام آبادغرب+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر،  امروز -سه شنبه- با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بنیاد امور شهید و ایثارگران و رئیس مجمع خیرین قرآنی شهرستان اسلام آبادغرب با خانواده شهید معظم سالار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر،  امروز -سه شنبه- با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بنیاد امور شهید و ایثارگران و رئیس مجمع خیرین قرآنی شهرستان اسلام آبادغرب با خانواده شهید معظم سالار زاهدی پور دیدار بعمل آمد.

در این دیدار ریاست بنیادشهید با قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدا به معرفی خانوادها پرداخت و این دیدارها را قوت قلبی برای تمامی مسئولین عنوان داشت و خانوادهای شهداء را افتخار این ملت عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام علی اوسط کماسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب اظهار داشت: شهادت در راه خداوند چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش های بشری و انگیزه‏های عادی ارزیابی کرد در حقیقت شهید در راه حق و هدف الهی جان و عزیزترین دارایی خود را معامله کرده است که ارزش عظیم آن فقط با معیار الهی قابل سنجش است.

 

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا، همان خدمت به شهدا است و کسانی که به خانواده شهدا خدمت می کنند در پیشگاه خداوند از پاداش مضاعف برخوردارند، افزود: شهدا با اهداء خون خود ، اسلام ، رهبری و قرآن را بیمه کردند و وظیفه امروز ما صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و شهداء است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب اصل هدف از این دیدار را تکریم مقام شامخ شهداء و خانواده معظم آنان عنوان کرده و در سخنانی اظهارداشت: ایثار و شهادت مقامی با ارزش و گرانبها در نزد خداوند است و وظیفه ما در مقابل تکریم این ارزشها اینست که نعمتی را که رزمندگان برای بدست آوردنش از جان خود گذشتند، نباید مورد هجوم دشمنان قرار دهیم بلکه با تمام توان خویش باید حافظ حرمت و قداست آنها باشیم.

 

حجت الاسلام علی اوسط کماسی خاطرنشان کرد : ما عزت و استقلال وآزادی خود را مدیون خون شهداء هستیم و مردم و مسئولین وظیفه دارند در پاسداری از خون شهداء و خانواده شهداء تلاش مضاعفی داشته باشند .

در ادامه این دیدار قدرت نجفی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران اسلام آبالدغرب با اشاره به اینکه خانواده شهدا وظیفه و تکلیف شرعی سنگین تری نسبت به دیگران برای پاسداری از حرمت و خون شهید دارند ، اظهار کرد : خانواده های معظم شهدا میراث دار انقلاب اسلامی ایران هستند و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی مدیون جان‌فشانی های شهدا و صبوری خانواده های معظم آنها است .

 

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهید سالار زاهدی پور تقدیم گردید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.