ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69924
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
  • 254 بازدید
  • ارسال توسط :
استان کرمان میزبان 16 شهید گمنام می‌شود

استان کرمان میزبان 16 شهید گمنام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سرهنگ”محمدمهدی ابوالحسنی” ظهر امروز 24 بهمن ماه در نشست خبری اظهارکرد: در دانشگاه‌های آزاد شهربابک و انار هر کدام یک شهید و دانشگاه آزاد رفسنجان دو شهید دفن می‌شوند.همچنین در شهرهای خرسند، جوزم و خاتون آباد از توابع شهربابک هر کدام دو شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سرهنگ”محمدمهدی ابوالحسنی” ظهر امروز 24 بهمن ماه در نشست خبری اظهارکرد: در دانشگاه‌های آزاد شهربابک و انار هر کدام یک شهید و دانشگاه آزاد رفسنجان دو شهید دفن می‌شوند.همچنین در شهرهای خرسند، جوزم و خاتون آباد از توابع شهربابک هر کدام دو شهید و زیدآباد و نجف آباد از توابع سیرجان و شهر گلشن در انار دو شهید تدفین خواهند شد.این شهدا در عملیات‌های رمضان، کربلای 6، تک دشمن در فاو، مسلم بن عقیل در سومار و خیبر به شهات رسیده‌اند.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از رزمندگان استان کرمان در عملیات رمضان مفقودالاثر شده و در تک فاو تعدادی از پیکرهای شهدای ما جا ماند و احتمال دارد این شهدای گمنام بچه های لشکر ثارالله باشند.

ابوالحسنی گفت: جغرافیای مناطق عملیاتی پراکنده است و استان کرمان هنوز از عملیات بیت المقدس شهید مفقود الاثر دارد با اینکه منطقه این عملیات هنوز داخل خاک کشور خودمان قرار دارد. در حال حاضر عمده تفحص در عراق است و در شهرهای فاو، جزایر مجنون، منطقه سومار و … انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 248 شهید گمنام در 85 مکان استان کرمان دفن شده اند، گفت: روز شنبه 28 بهمن ماه جاری ساعت9:30  دقیقه صبح 16 شهید گمنام در فرودگاه کرمان مورد استقبال قرار می‌گیرند و تا معراج شهدای کرمان مشایعت و با توجه به مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها در سطح شهر، پیکرهای شهداء در برخی مکان‌ها حضور پیدا می‌کنند. مراسم وداع با 14 شهید روز 29 بهمن ماه در شهربابک و دو شهید در رفسنجان برگزار می‌شود.در روز 30 بهمن ماه تشییع شهداء در دانشگاه‌های انار، رفسنجان و سیرجان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پیکر دیگر شهداء در شهرهای گلشن، جوزم، خرسند، خاتون آباد، زیدآباد و نجف آباد دفن خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.