ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69934
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری دومین یادواره شهید مدافع حرم رامسر

برگزاری دومین یادواره شهید مدافع حرم رامسر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دومین یادواره شهید جاویدالاثر مدافع حرم شهرستان رامسر شهید مصطفی تاش موسی  امشب سه شنبه ۲۴ بهمن ماه همراه با نماز مغرب و عشا در مصلی جواد الائمه این شهرستان برگزار خواهد شد. سردار حق بین فرمانده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دومین یادواره شهید جاویدالاثر مدافع حرم شهرستان رامسر شهید مصطفی تاش موسی  امشب سه شنبه ۲۴ بهمن ماه همراه با نماز مغرب و عشا در مصلی جواد الائمه این شهرستان برگزار خواهد شد.

سردار حق بین فرمانده سرافراز فاتح نبل و الزهرا در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت و نوای حاج ابوذر بیوکافی در رثای شهدای مدافع حرم در رامسر طنین انداز خواهد شد.

شهید تاش موسی تنها شهید مدافع حرم شهرستان رامسر است که در راه دفاع از حرم به فیض شهادت رسیده است و این شهید تجربه حضور در جنگ هشت سال دفاع مقدس از اسلام و میهن را داشت.

در سابقه دفاع مقدس این شهید چندین دوره اعزام وجود دارد که مجموعا ۴۵ ماه در جبهه حضور داشت

شهید تاش موسی در تاریخ ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کردستان و در عملیات کربلای ۱۰ در بانه در اثر ترکش نارنجک از ناحیه دست چپ و پای چپ مجروح گردید و به درجه جانبازی نائل شد.

این شهید مدافع حرم که از قرارگاه قدس تهران به سوی جنوب استان حلب سوریه اعزام میشود در سحرگاه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ در ساعت ۸:۳۰ صبح به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

پیکر مطهر این شهید پس از شهادت به دست دشمنان اسلام افتاده و تاکنون بازنگشته است.

انتهای پیام /ر

برگزاری یادواره شهید مدافع حرم رامسر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.