ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69952
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :

مدافعان حرم مایه افتخار تمام مسلمانان هستند/ تداوم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرك‌های صنعتی فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، احد فتوحی، مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی فارس امروز، 24 بهمن در یادواره «لاله‌های غریب» ویژه گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون که در کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس برگزار شد، مدافعان حرم را مدافعان ارزش‌ها و خوبی‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، احد فتوحی، مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی فارس امروز، 24 بهمن در یادواره «لاله‌های غریب» ویژه گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون که در کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس برگزار شد، مدافعان حرم را مدافعان ارزش‌ها و خوبی‌ها توصیف كرد و گفت: این‌ها با نثار خونشان به آستان مقدس حرم اهل بیت(ع) درخت بزرگ اسلام را آبیاری کردند و باعث افتخار برای تمام مسلمانان جهان شدند.
وی با بیان اینكه رفتار شهدا و گلچین شدن آنان قطعاً یك امر الهی است، به بیان خاطراتی از شهدای مدافع حرم به خصوص شهدای مدافع حرم لشكر فاطمیون پرداخت.
فتوحی همچنین به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره كرد و گفت: اقتصاد مقاومتی به‌منظور دستیابی به استقلال همه جانبه كشورمان است تا بتوانیم در مقابل مستكبران جهان به خصوص در رأس آن‌ها آمریكا ایستادگی كنیم.
مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی فارس ادامه داد: ما در عرصه صنعت تلاش می‌كنیم تا این پرچم را به اهتزاز درآوریم و با همكاری صنعتگران در استان فارس و شهرك‌های صنعتی این مهم را دنبال می‌كنیم.
وی، خدمات و زحمات برادران افغان را در عرصه صنعت كشور و استان فارس یادآور شد و گفت: اینان به دلیل دفاع جانانه‌ای از حریم اهل بیت(ع) كرده‌اند، جایگاه خود را در نزد شیعیان دنیا ارتقا دادند لذا ما نیز باید قدردان ایثار و جانفشانی‌های آنان باشیم.
فتوحی تأكید كرد كه ما باید بتوانیم پاسداشت خون این عزیزان را به نحو احسنت انجام دهیم و بتوانیم این امانتی که به ما سپردند را به درستی به دست نسل بعدی برسانیم.
مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی فارس تأكید كرد به خاطر جانفشانی‌هایی كه مدافعان حرم از كشورهای مختلف در دفاع از حریم‌های اهل بیت(ع) كردند، دیگر مرزهای جغرافیایی میان كشورهای اسلامی وجود ندارد و همه مسلمانان اهل سنت و تشیع در كنار هم هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.