ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69974
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲:۵۴
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن سعودی ها را بمباران کرد

یمن سعودی ها را بمباران کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، یک منبع نظامی دیگر نیز از بمباران توپخانه ای محل تجمع نیروهای متجاوز در جبهه ساحل غربی خبر داد که شماری کشته و زخمی در صفوف آنها برجای گذاشت. همچنین با شکست پیشروی مزدوران سعودی و نظامیان سودانی به سمت صحرای میدی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

یک منبع نظامی دیگر نیز از بمباران توپخانه ای محل تجمع نیروهای متجاوز در جبهه ساحل غربی خبر داد که شماری کشته و زخمی در صفوف آنها برجای گذاشت.

همچنین با شکست پیشروی مزدوران سعودی و نظامیان سودانی به سمت صحرای میدی در استان حجه، ده‌ها تن از مزدوران سعودی و نظامیان سودانی کشته و زخمی شدند.

این در حالی است که در راستای پشتیانی از مزدوران سعودی، جنگنده های ائتلاف متجاوز دست به بیش از 30 حمله زدند و جنگنده های آپاچی نیز بیش از 100 موشک شلیک کردند.

یک منبع نظامی تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با پیشروی گسترده مزدوران و نظامیان سعودی به منطقه علب در عسیر که تا صبح امروز ادامه داشت و با پشتیبانی هوایی جنگنده های آپاچی و شناسایی همراه بود، مقابله کرده و در این عملیات تعداد زیادی از مزدوران و نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.