ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69988
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۴۰
  • 168 بازدید
  • ارسال توسط :
اهانت به خانواده شهید مدافع حرم کردستان توسط قاضی، باید پیگیری شود

اهانت به خانواده شهید مدافع حرم کردستان توسط قاضی، باید پیگیری شود

علی مجیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اختلاف پیش آمده بین خانواده تنها شهید مدافع حرم کردستان (شهید منوچهر سعیدی) و یکی قضات این استان گفت: فرزند شهید سعیدی در مدرسه بارها مورد اذیت و آزار فرزند قاضی قرار گرفته و کسی جرات تنبیه […]

علی مجیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص اختلاف پیش آمده بین خانواده تنها شهید مدافع حرم کردستان (شهید منوچهر سعیدی) و یکی قضات این استان گفت: فرزند شهید سعیدی در مدرسه بارها مورد اذیت و آزار فرزند قاضی قرار گرفته و کسی جرات تنبیه فرزند قاضی را نداشته است.

مجیدی ادامه داد: به گفته همسر شهید «دو بار به درب منزل قاضی مراجعه کردم که بار اول همسر قاضی برخورد مناسبی نشان دادو بار دوم خود قاضی برخورد خوبی با ما نداشت»

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج با بیان اینکه دیدیم این موضوع چیزی نیست که در سطح استان کردستان بماند و مربوط به همه کشور می‌شود افزود: تصمیم گرفتیم تا با ارسال نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی یک مطالبه نسبت به خانواده معزز شهدا داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه امنیت کشور مرهون خون شهداست و احترام به خانواده شهدا بر همه ما واجب است اظهار داشت: رسیدگی به این موضوه توسط رییس دستگاه قضا می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در اذهان عمومی نسبت به این قوه داشته باشد.

گفتنی است شهید منوچهر سعیدی با اوج‌گرفتن جنگ در سوریه، در سال ۱۳۹۲ به این کشور اعزام و در مقابل عوامل تکفیری تروریستی داعش ایستاد. وی پس از بازگشت از سوریه به صورت خودجوش و در جهت کمک به روستا‌های محروم عراق به این کشور اعزام می‌شود، و سرانجام در روز دهم خردادماه سال ۱۳۹۴ مورد حمله انتهاری عوامل تکفیری تروریستی داعش قرار گرفت و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.     اهانت به خانواده شهید مدافع حرم کردستان توسط قاضی، باید پیگیری شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.