ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69992
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۴۷
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
رشادت‌ها و آرمان‌های شهدا الگوی نسل‌ها قرار گیرد

رشادت‌ها و آرمان‌های شهدا الگوی نسل‌ها قرار گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رحیم شهرتی فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، عصر روز گذشته در یادواره شهدای فرمانداری تبریز، گفت: برگزاری یادواره شهداء فرصت خوبی است برای اینکه خودمان را در عمل به وصایا و آرمان‌های آنان مورد سنجش قرار دهیم. وی، افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رحیم شهرتی فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، عصر روز گذشته در یادواره شهدای فرمانداری تبریز، گفت: برگزاری یادواره شهداء فرصت خوبی است برای اینکه خودمان را در عمل به وصایا و آرمان‌های آنان مورد سنجش قرار دهیم.

رشادت‌ها و آرمان‌های شهدا الگوی نسل‌ها گیرد

وی، افزود: متاسفانه شاهد هستیم مال و مقام، عده‌ای را از مسیر و اهداف شهدای گرانقدر بازداشته است.  شهدای عزیزمان برای دفاع از نظام، اسلام و وطنمان ، جان شیرینشان را فدا کردند.

شهرتی فر، با بیان اینکه، بر اساس آیات کلام الله مجید، شهداء زنده‌اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، اظهار کرد: مبادا در آن دنیا شرمنده شهدای عزیز شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: اتحاد بین ادیان و مذاهب مختلف کشورمان موجب دوام امنیت و پایداری نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی، افزود: امیدوارم رنگ و بوی شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت در هر گوشه شهرها و روستاها جاری باشد و همه نسل‌ها باید رشادت‌ها و آرمان‌های شهداء را الگوی راه خود قرار دهند.

شهرتی فر تاکید کرد: مجالس مربوط به شهدا از سخت ترین تریبون هایی است که من می روم چراکه اهمیت مسئله و موضوع خیلی بالاست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه تصاویر مفاخر ملی بجای شهدا در شهر نصب شده باید دقت کرد که هیچ کدام با شهدا قابل مقایسه نیستند هرچند دوستان شهرداری توضیح دادند که تابلوی مفاخر در جاهای خالی نصب شده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.