ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70000
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۸
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
سمنان| شهید شاطری مسیر مقاومت را برای مردم روشن کرد

سمنان| شهید شاطری مسیر مقاومت را برای مردم روشن کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس گلرو شامگاه گذشته در آئین رونمایی از نماهنگ " سفیر آرامش " اظهار داشت: شهید شاطری و سایر شهدای مدافع حرم شاخص‌ترین خدمات را در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه به مردم عرضه کردند. وی با تأکید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس گلرو شامگاه گذشته در آئین رونمایی از نماهنگ " سفیر آرامش " اظهار داشت: شهید شاطری و سایر شهدای مدافع حرم شاخص‌ترین خدمات را در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه به مردم عرضه کردند.

وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطر این شهدا و تبیین رشادت‌های مدافعان حرم برای نسل‌های آینده خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی پس از شکست سنگینی که از ملت ایران در دفاع مقدس متحمل شدند از هر نوع هجمه فرهنگی برای نابودی این انقلاب و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران استفاده کردند.

معاون سابق سفیر ایران در دمشق با اشاره به اینکه هدف دشمن از بین بردن اسلام در جامعه است اذعان کرد: آمریکایی‌ها یکی از حامیان اصلی داعش هستند که با تقویت و حمایت این گروهک تروریستی درصدد تحقق اهداف شوم خود برای مسلمان کشی و تخریب چهره اسلام بودند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام و مدافعان حرم در این عرصه با ورود خود در صحنه نبرد با داعش چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دادند افزود: امت حزب‌الله پس از جریان داعش در قلب مردم محبوب‌تر شد و هرگز این محبوبیت از دل‌ها بیرون نمی‌رود.

گلرو با اشاره به اینکه شهید شاطری مسیر ایستادگی و مقاومت را در سایه اسلام برای مردم جهان روشن کرد تصریح کرد: مدافعان حرم با جان‌فشانی و ایثار از سقوط شهرهای اسلامی  سوریه  جلوگیری کردند.

وی ابراز داشت: جهان استکبار با اقدامات جنایت‌کارانه خود مسلمان کشی راه انداختند و مدعی بودند که ایران حامی تروریست است که خلاف آن به مردم منطقه  و دنیا اثبات شد.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم انگیزه مقاومت را به مردم مسلمان بازگرداندند تأکید کرد: برگزاری آئین‌های یادبود ویژه این شهدای گران‌قدر کمترین کاری است که می‌توان در قبال این ایثار و ازجان‌گذشتگی آن‌ها انجام داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، 24 بهمن ماه سالروز شهادت شهید مدافع حرم حسن شاطری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.