ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70009
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۰۱
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
تبادل اسرا بین گروه‎های شبه‎نظامی جنوب یمن و انصارالله

تبادل اسرا بین گروه‎های شبه‎نظامی جنوب یمن و انصارالله

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبه نظامیان وابسته به محور «جنوب یمن» تحت حمایت امارات و نیروهای جنبش «انصارالله» مستقر در ساحل غربی یمن و غرب تعز بر سر تبادل سرا توافق کردند. یک منبع میدانی جنوب یمن به پایگاه خبری «العربی» گفته که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبه نظامیان وابسته به محور «جنوب یمن» تحت حمایت امارات و نیروهای جنبش «انصارالله» مستقر در ساحل غربی یمن و غرب تعز بر سر تبادل سرا توافق کردند.

یک منبع میدانی جنوب یمن به پایگاه خبری «العربی» گفته که «این قرارداد آزادی هشت اسیر وابسته به انصارالله مقابل آزادی یک نیروی جنوب یمن و تحویل اجساد هفت نیروی دیگر می شود.»

در همین ارتباط، کمیته ملی امور اسرا وابسته به انصارالله در بیانیه‏‌ای اعلام کرد که دو عملیات تبادل اسرا در دو محور ساحل غربی-مارب انجام شد که به موجب آن 12 اسیر وابسته به ارتش یمن و انصارالله آزاد شدند.

در اردیبهشت ماه گذشته در جریان مذاکرات کویت میان انصارالله و دولت مستعفی یمن تحت حمایت عربستان بر سر تبادل اسرا توافق شده بود، اما سازمان ملل در اجرای این توافق‌ها به دلیل کارشکنی‌های دولت مستعفی شکست خورد.

تجاوزات عربستان سعودی و ائتلاف آن علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، بیش از دو سال و نیم است که ادامه دارد و طی این مدت بیش از 36 هزار نفر از مردم یمن کشته و ده‎ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.