ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70029
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
انهدام ادوات زرهی مزدوران آل سعود در ساحل غربی یمن

انهدام ادوات زرهی مزدوران آل سعود در ساحل غربی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، منابع یمنی اعلام کردند که در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در تعز  و ساحل غربی یمن شماری از مزدوران وابسته به آل سعود کشته و زخمی شدند و ادوات آنها منهدم شد. این منابع بیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، منابع یمنی اعلام کردند که در عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در تعز  و ساحل غربی یمن شماری از مزدوران وابسته به آل سعود کشته و زخمی شدند و ادوات آنها منهدم شد.

این منابع بیان کردند که در عملیات ارتش و کمیته های مردمی در جبل الهان در جبهه الضباب استان تعز تلفات و خساراتی به مزدوران وابسته به عبد ربه منصور هادی وارد شد.

به گفته این منابع؛ در حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران در تپه الخزان در جبهه الصلو یک زره پوش مزدوران منهدم شد و خودرو زرهی دیگری در جبهه ساحل غربی را با موشک هدایت شونده هدف قرار گرفت و منهدم شد.

روز گذشته نیز یگان موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی را در نجران و عسیر هدف قرار دادند و تلفات و خساراتی به دشمن وارد کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.