ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70041
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم مایه عزت ملت ایران هستند

شهدای مدافع حرم مایه عزت ملت ایران هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه در نخستین یادواره سردار «ستار اورنگ» تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم روحیه غیرت، جهاد، مردانگی و جوانمردی مثال زدنی داشتند و برای حفظ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه در نخستین یادواره سردار «ستار اورنگ» تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم روحیه غیرت، جهاد، مردانگی و جوانمردی مثال زدنی داشتند و برای حفظ دین مبین اسلام و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عازم عراق و سوریه شدند.
وی افزود: شهید اورنگ همچون دیگر شهدای مدافع حرم مقابل نظام سلطه ایستاد و با شکست گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه پوزه آمریکا و متحدانش را به خاک مذلت مالید.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: فرزندان و دیگر اعضای خانواده شهدای مدافع حرم از جمله شهید اورنگ برای چنین توفیق مهمی که نصیب آنها شده باید شکرگذار باشند و افتخار کنند.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: تمامی شهیدان از جمله شهدای مدافع حرم به مادیات و زندگی فانی و زودگذر دنیوی پشت پا زدند.
وی ابراز داشت: شهید اورنگ علاوه بر جهاد در دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه توانست تعدادی مجاهد را نیز تربیت کند و پرورش دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد نیز گفت: رزمندگان کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و در عرصه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عراق و سوریه نیز کارنامه درخشانی از خود نشان دادند.
سرهنگ سید روح اهان شاهینی اظهار داشت: سه ویژگی مهم شهدای مدافع حرم شامل محبت و عشق به اهل بیت (ع)، بصیرت و شوق شهادت است.
وی افزود: فضایل و سجایای اخلاقی شهدای مدافع حرم از جمله شهید اورنگ متعدد است که ولایتمداری و شجاعت نیز از بارزترین آنها به شمار می رود.
مسئولان اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، قشرهای مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد حضوری گسترده و پرشور در این یادواره داشتند.
سید ناصر حسینی پور آزاده، جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس و نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» از کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت خود در زندان های رژیم بعث عراق پرداخت.
علاوه بر قرائت دل نوشته توسط «اکرم اورنگ» دختر سردار شهید «ستار اورنگ» و اجرای مداحی در این یادواره تمثال تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد نیز رونمایی شد.
سردار «ستار اورنگ» به عنوان تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد 16 بهمن 1394 در درگیری با تروریست های داعش در کشور سوریه به شهادت رسید.
19 بهمن همان سال نیز در آیینی با حضور گسترده مردم و جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج تشییع و در زادگاهش روستای نقاره خانه به خاک سپرده شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: علیزاده
7535/1662

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.