ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70049
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصویر

برگزاری یادواره اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ یادواره نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد سردار شهید ستار اورنگ صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، قشرهای مختلف مردم، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و همسر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ یادواره نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد سردار شهید ستار اورنگ صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، قشرهای مختلف مردم، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و همسر وفرزندان شهید اورنگ در حسینیه ثارالله یاسوج برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یاسوج در این مراسم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 1800 شهید تقدیم انقلاب کرده است و این مسیر همچنان ادامه دارد و دو شهید مدافع حرم نیز داریم .

سرهنگ روح الله شاهینی افزود: شهید احسان فتحی اهل شهرستان بهمئی بود که برادرش نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسید و از تیپ ویژه بهبهان اعزام شد و در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

وی بیان کرد: در مراسم و سیره شهدای مدافع حرم سه نکته گنجانده  شده که محبت و عشق به اهل بیت، بصیرت و شوق شهادت است.

در این آیین آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و سید ناصر حسینی نویسنده کتاب پایی که جاماند به سخنرانی پرداختند.

همچنین در این مراسم از تمثال سردار شهید ستار اورنگ که توسط یکی از هنرمندان حوزه هنری استان طراحی شوده بود رونمایی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.