ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70051
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
  • 343 بازدید
  • ارسال توسط :
گلباران پیکر مطهر 4 شهید فاطمیون/ بازگشت سومین شهید خانواده افغانستانی+تصاویر

گلباران پیکر مطهر 4 شهید فاطمیون/ بازگشت سومین شهید خانواده افغانستانی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم وداع با پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون امروز؛ چهارشنبه 25 بهمن ماه 96 در معراج شهدای قم واقع در بهشت معصومه(س) برگزار شد. اعضای خانواده شهیدان «سید علیرضا حسینی»، «محمد یاسین ناصری»، «علی محمدی» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم وداع با پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون امروز؛ چهارشنبه 25 بهمن ماه 96 در معراج شهدای قم واقع در بهشت معصومه(س) برگزار شد. اعضای خانواده شهیدان «سید علیرضا حسینی»، «محمد یاسین ناصری»، «علی محمدی» و «سالم رضایی» برای آخرین بار ساعتی با شهید خود وداع کردند.

همسر شهید محمد یاسین ناصری که در این مراسم با دسته گل به دیدار پیکر شهیدش آمده بود، در هنگام وداع با پیکر همسر شهیدش به اطرافیان حاضر در حسینیه می‌گفت: «نیازی به اشک ریختن نیست. همسران ما فدایی حضرت زینب(سلام الله علیها) شدند و این موضوع، گریه کردن ندارد.» او با اهدای گل به پیکر مطهر هر چهار شهید فاطمیون حاضر در حسینیه، به شکوه مجلس وداع با شهیدان افزود.

شهید سیدعلیرضا حسینی از رزمندگان تحصیل کرده افغانستانی و فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی از دانشگاه کابل بود که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) چندی پیش راهی سوریه شد. او بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری در اسفند ماه سال 94 طی عملیات شیخ عقیل در شهر حلب نزدیک دو شهرک شیعه‌نشین نبل و الزهراء در منطقه شیخ عقیل به شهادت رسید. اما پیکرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقود جای گرفت.

پیکر مطهر این شهید فاطمیون، بعد از گذشت یک سال و نیم از شهادتش بازگشته و هویت او توسط آزمایش DNA شناسایی شده است. شهید حسینی در یک خانواده شهید پرور رشد کرد و سومین شهید این خانواده شد. او پسردایی شهید «سیدمصطفی موسوی» و پسرعموی شهید «سیدمحمد حسینی» بوده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان عصر امروز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.