ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70055
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
کمانداران لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کمان سنتی درخشیدند

کمانداران لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کمان سنتی درخشیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  در مسابقات انتخابی تیم ملی کمان سنتی که به مناسبت یادواره شهید مدافع حرم محسن خزائی برگزار شد، فاطمه موسوی نایب قهرمان بخش بزرگسالان شد. در بخش نوجوانان پسر این رقابت‌ها نیز هادی آذر خوش مقام اول را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  در مسابقات انتخابی تیم ملی کمان سنتی که به مناسبت یادواره شهید مدافع حرم محسن خزائی برگزار شد، فاطمه موسوی نایب قهرمان بخش بزرگسالان شد.

در بخش نوجوانان پسر این رقابت‌ها نیز هادی آذر خوش مقام اول را کسب کرد و مهسا مهدور موگویی مقام دوم بخش نوجوانان دختر را به خود اختصاص داد.

این رقابت‌ها با شرکت کماندارانی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، سیستان و بلوچستان، چارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، یزد، تهران، البرز، مناطق آزاد چابهار و اروند، بیستم بهمن ماه در ورزشگاه دهکده المپیک شهر زاهدان برگزار شد.
برگزیدگان این رقابت‌ها در مسابقات بین المللی جام ارس که دهه دوم اسفند امسال به میزبانی شهرستان جلفا برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

کمانداران لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کمان سنتی درخشیدند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.