ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70085
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۱۵
  • 320 بازدید
  • ارسال توسط :

شهداء بهترین مدافع ملیت کشور هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، عصر روزز گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره ادبی و فرهنگی کنگره شهدای دانشجو، گفت: زمانی توانایی ساخت یک فشنگ را نیز نداشتیم، ولی اکنون به برکت خون شهدا و وجود جوانان خوش فکر، متعهد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، عصر روزز گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره ادبی و فرهنگی کنگره شهدای دانشجو، گفت: زمانی توانایی ساخت یک فشنگ را نیز نداشتیم، ولی اکنون به برکت خون شهدا و وجود جوانان خوش فکر، متعهد و مومن به اقتدار کامل دفاعی و خودکفایی کامل در حوزه‌ی دفاعی رسیده‌ایم. 

وی در ادامه با اشاره به نتایج و داشته‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: راه نجات کشور در حوزه اقتصادی پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی است. 

سردار خرم، با اشاره به اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان بیان کرد: شهداء بهترین مدافع ملیت کشور هستند که از عزت و اقتدار فرهنگی ما دفاع کردند و همین مسئله باعث شده است که امروز تحلیلگران و بزرگان دنیای غرب، انقلاب اسلامی ایران را خطرناک‌تر از جنگ جهانی علیه غرب بدانند که این نیز به دلیل وجود جنگنده‌ها و سخت افزار دفاعی نیست، بلکه به دلیل وجود فکر فرهنگی رهبر معظم انقلاب و نیروهای مومن و متعهدی است که به طور حتم غرب را در هم خواهند پیچید.  

فرمانده سپاه عاشورا، در ادامه عشق شهدا را عشقی واقعی و ملموس دانست و بیان کرد: اگر بخواهیم شهدا و سیره آن‌ها را بهتر بشناسیم، باید با وصیت نامه شهداء، خانواده شهداء و دوستان و اطرافیان آنان بیشتر مانوس باشیم و منظومه فکری و اخلاقی شهدا را یاد بگیریم. 

وی، در پایان با تقدیر از دست اندرکاران تدوین کتاب «آنچه یادم مانده است» که به کوشش دانشگاه پیام نور استان و اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده است، گفت: رسالت خود در راستای تدوین آثار، ادبیات و گفتمان شهداء را باید با جدیت ادامه دهیم.

 در پایان این مراسم از خانواده شهید وحید فرهنگی والا، جهادگران اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز و نقاش برجسته آثار دفاع مقدس استان قدردانی به عمل آمد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.