ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 70124
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
فقر در حال افزایش است/نیازمند کمک بیشتری هستیم

فقر در حال افزایش است/نیازمند کمک بیشتری هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا- منطقه اصفهان، پرویز فتاح صبح امروز پنجشنبه در حاشیه سفر به اصفهان و در دیدار با خانواده شهید حججی و پس از حضور در گلزار شهدای مدافع حرم و زیارت آرامگاه این شهید، اظهار کرد: در مراسم بزرگداشت شهید حججی در تهران علی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا- منطقه اصفهان، پرویز فتاح صبح امروز پنجشنبه در حاشیه سفر به اصفهان و در دیدار با خانواده شهید حججی و پس از حضور در گلزار شهدای مدافع حرم و زیارت آرامگاه این شهید، اظهار کرد: در مراسم بزرگداشت شهید حججی در تهران علی رغم اینکه تجارب زیادی از برگزاری مراسم‌های اینچنینی داشتیم اما کنترل مراسم از دستمان خارج شد.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد اقشار گوناگون مردم به این شهید بزرگوار علاقه دارند و خدا اگر بخواهد محبت کسی را در دل مردم بیاندازد نیاز به تبلیغ ندارد. خداوند محبت این شهید بزرگوار را در دل مردم انداخت. شهید حججی را کسی تبلیغ نکرد و محبوبیت این شهید کار و حکمت خداوند است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن آرزوی موفقیت برای فرزند شهید حججی، افزود: همانگونه که حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد، شهید زنده است و هرآنچه که هست مال شهدا است. خداوند امثال حاج قاسم ها را حفظ کند که آنان از حریم ولایت دفاع می کنند. شهید حججی مدافع حرم بوده است و این مساله او را نزد خداوند عزیز کرده است.

فتاح خطاب به خانواده شهید حججی گفت: روحیه مادر، پدر و همسر شهید بسیار اهمیت دارد، زیرا آنان در معرض افکار و دید مردم قرار دارند و صحبت‌هایشان می‌تواند بر مردم اثرگذار باشد. شهید تنها متعلق به خانواده خود نیست بلکه متعلق به همه ملت ایران است و این اتفاق امتحان بزرگ الهی برای این خانواده بود.
 

وی ضمن دعوت از همسر شهید حججی برای آغاز فعالیت و مددکاری در کمیته امداد افزود: متاسفانه فقر در حال افزایش است و در جامعه هر روز بر تعداد فقرا افزوده می‌شود. از همین جهت به یار و یاوران بیشتری برای مددکاری و کمک نیازمند هستیم و مددکاری یکی از خصوصیات اصلی شهدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، پدر شهید حججی نیز در این دیدار گفت: شهادت پسرم منتی است که خداوند بر سر این خانواده گذاشت و خداوند در این رخداد نشان داد مستقیما با دل مردم ارتباط دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.