ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70141
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
  • 366 بازدید
  • ارسال توسط :
بیرجند| نور انقلاب امروز به همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی رسیده است

بیرجند| نور انقلاب امروز به همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی رسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حاج شیخ حسن العماد صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: این انقلاب و قیام نور را باید همه جهانیان بشناسند و وقتی از شهدا حرف می‌زنیم می‌خواهیم خاک آنها را ببوسیم چون تجلیل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حاج شیخ حسن العماد صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: این انقلاب و قیام نور را باید همه جهانیان بشناسند و وقتی از شهدا حرف می‌زنیم می‌خواهیم خاک آنها را ببوسیم چون تجلیل از شهدا همیشه ما را شاد می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش جهانی در مورد امام خمینی(ره) ما را خوشحال می‌کند افزود: در یمن رهبران وهابی‌ها، سیدهای یمنی هستند که شیعیان را به خاک و خون می‌کشند و دشمن آنقدر روی آنها کار کرده که حاضرند سلاله پیامبر خدا که هم نوع آنها است را بکشند.

نور انقلاب امروز به همه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی رسیده است

مبلغ کشور یمن گفت: تشعشع انفجار نور امروز به همه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی رسیده است و کشورهایی مانند یمن قدر امام خمینی را بیشتر می‌دانند چون موفقیت ما به برکت خون این شهدا و تکفر امام است.

العماد افزود: امروز تبیین اندیشه امام خمینی در کشورهای اسلامی امری ضرروی بوده و باید به این امر در اولویت آزادی خواهان قرار گیرد و راه امام خمینی امروز باید در سرتاسر جهان بازگو شود تا جلوی انحرافات گرفته شود.

دبیرکل حزب العدلیه یمن گفت: دشمن می‌خواهد مسئله جهانی انقلاب اسلامی در چهار چوب ایران وجود داشته و به خارج از آن صادر نشود اما ما می‌خواهیم شهدا و امام خمینی در همه جای دنیا معرفی شوند.

نهضت و تفکر امام امروز در سرتاسر جهان ستوده می‌شود

وی بیان کرد: مکتب امام خمینی رسالت پیامبر و به سوی عدالت است را باید حفظ کنیم و به امام زمان (عج) تحویل دهیم.

نماینده کشور پاکستان نیز در این دیدار اظهار داشت: استکبار جهانی امروز تفرقه بین مسلمانان را در دستور کار قرار داده غافل از اینکه نهضت و تفکر امام امروز در سرتاسر جهان ستوده می‌شود.

علی احمد صالح با بیان اینکه باید وصیت نامه امام خمینی در جهان تبیین شود افزود: انقلاب اسلامی مرزها را از بین برده و به گفته امام "اسلام مرز ندارد" و این امر امروز وضعیتی را به وجود آورده که من به عنوان یک مسلمان در ایران احساس غریبی نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور شاهد انفجارهای نور بیشتری خواهیم بود اظهار داشت: انقلاب اسلامی جرقه‌هایی برای استقامت دیگر مظلومان حهان در برابر مستکبران بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.