ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 70148
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
  • 143 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب‌های حسینی در همدان ۴۰ هزار نفر را اسکان دادند

موکب‌های حسینی در همدان ۴۰ هزار نفر را اسکان دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سیداکبر حسینی عصر امروز در همایش تجلیل از خادمان ایستگاه‌های صلواتی اربعین با بیان اینکه در ایام اربعین ۴۴ ایستگاه صلواتی در سطح استان فعال بودند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۶ ایستگاه در مسیر رفت، ۲۸ ایستگاه در مسیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سیداکبر حسینی عصر امروز در همایش تجلیل از خادمان ایستگاه‌های صلواتی اربعین با بیان اینکه در ایام اربعین ۴۴ ایستگاه صلواتی در سطح استان فعال بودند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۶ ایستگاه در مسیر رفت، ۲۸ ایستگاه در مسیر برگشت و ۱۲ ایستگاه مسیر رفت و برگشت را پوشش دادند.

وی با بیان اینکه ۲۸۰ هزار وعده غذایی و ۳۸۰ میان‌وعده در بین زائران توزیع شد، ادامه داد: در مجموع ۷۰۰ هزار خدمات توسط ایستگاه‌ها به زائران ارائه شد.

دبیر ستاد مردمی اربعین حسینی در همدان با بیان اینکه ۱۳۰ هزار پوستر نایب‌الزیاره و ۴۰ هزار پوستر نایب‌الزیاره مدافعان حرم در بین زائران توزیع شد، خاطرنشان کرد: ۲۴۰ هزار قلم بسته فرهنگی توسط موکب‌ها در بین زائران پخش شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ۳۱۳۸ و ارتباط زائران با این سامانه، تصریح کرد: این سامانه استانی بود اما امیدواریم برای سال بعد کشوری شود.

حسینی با اشاره به پذیرایی از ۲ هزار زائر خارجی در استان و عبور ۱۱ هزار زائر از استان، اظهار کرد: انسجام ایستگاه‌های صلواتی به خوبی پیش می‌رود و ارتباط ایستگاه‌ها با یکدیگر مطلوب است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.