ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70162
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۴:۴۶
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه

داخلی*****تهران – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه شب در دومین محفل شب های شعر تهران گفت: لحظه های خاصی که انسان فکر می کند به پایان دنیا رسیده، با یک شعر یا یک بیت، دریچه های جدیدی برای زندگی پدید می آید.تهران – «حسینعلی امیری»معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: سخنان آقای روحانی در مورد […]

داخلی
*****
تهران – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه شب در دومین محفل شب های شعر تهران گفت: لحظه های خاصی که انسان فکر می کند به پایان دنیا رسیده، با یک شعر یا یک بیت، دریچه های جدیدی برای زندگی پدید می آید.
تهران – «حسینعلی امیری»معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: سخنان آقای روحانی در مورد اصل 59 تاکید بر ظرفیت های فراوان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بود و به نظر می رسد موضوع خاصی برای برگزاری همه پرسی مدنظر ایشان نبود. هرچند من در این خصوص صحبتی با آقای رئیس جمهوری نداشتم.
تهران – اولین دوره مدرسۀ آشکارسازی ذرات، دزیمتری (سیستم بازرسی کانتینرها با پرتوهای فوتونی) و حفاظ سازی پرتوی که از هفتم بهمن ماه در محل سازمان انرژی اتمی آغاز شده و با دوره فشرده دو روزه دنبال می گردد، با حضور متخصصان و دانشمندان هسته ای، مسئولان سازمان انرژی اتمی بهمراه دانشمندانی از مراکز تحقیقات هسته ای اتحادیۀ اروپا در محل این سازمان به کار خود ادامه می دهد.
یزد – مدیرکل مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: سیاست دولت تدبیر و امید در مسایل مالی، فراهم کردن فضای عادلانه برای فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی است.
مسکو – سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، کرسی آموزش زبان فارسی را پس از یک دوره وقفه، مجددا در دانشگاه اقتصاد بلاروس دایر کرد.
تهران – یک روزنامه هندی روز جمعه به نقل از منابع آگاه، مدعی صدور مجوز سرمایه‌گذاری مستقیم با روپیه در ایران شد؛ استثنایی که دهلی نو پیش از این تنها برای دو کشور همسایه خود، بوتان و نپال، در نظر گرفته بود.

خارجی
*****
تهران – «عبدالعزیز بن حبتور» رئیس دولت نجات ملی یمن شامگاه پنجشنبه با تکذیب ادعای برخی کشورهای مبنی بر تجهیز ارتش یمن به موشک های ایرانی گفت: ایران هیچ موشکی در اختیار ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار نداده است.
دمشق- نهاد موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که ترکیه 211 نیروی اشغالگر نظامی و طرفدار خود را از ابتدای عملیات 'شاخه زیتون' تاکنون در این کشور از دست داده است.
دمشق- هیات نمایندگی سوریه در مقر اروپایی سازمان ملل متحد اعلام کرد: کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل و کارمندان آن به تحریف واقعیت های جاری در سوریه می پردازد.
تهران – دادگاه تجدید نظر حوزه چهارم قضایی آمریکا روز پنجشنبه، فرمان رئیس جمهوری این کشور برای منع ورود اتباع برخی کشورهای خارجی را خلاف قانون اساسی تشخیص داد.
دمشق- نیروهای دمکراتیک سوریه (کردها) با نیروهای نظامی ترکیه و تروریست های همپیمان آنها در اطراف روستای دیوان در این کشور درگیر شدند.
اسلام آباد – روابط عمومی ارتش پاکستان شامگاه پنجشنبه در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که در واکنش به حمله هند به غیرنظامیان پاکستان در خط کنترل مرزی دو کشور، پنج سرباز هندی در این متطقه کشته شدند.
تهران – «زیگمار گابریل» وزیر امور خارجه آلمان روز پنجشنبه در نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در صوفیه بلغارستان با تاکید بر لزوم ازسرگیری گفت وگو میان گروه‌های سوری گفت: تحرکات نظامی در شمال سوریه باید متوقف شود.
نیویورک- سخنگوی وزارتخارجه آمریکا با تکرار مواضع دولت ترامپ در مورد شهرک سازی های غیرقانونی در اراضی اشغالی فلسطین گفت این اقدامات به پیشبرد صلح کمک نمی کند.
اسلام آباد – صادر کنندگان پاکستانی در پی ممنوعیت واردات میوه ایرانی از طرف اسلام اباد ، نگران اقدام متقابل و از دست دادن بازارهای خود در ایران و آسیای مرکزی هستند.
اسلام آباد – پس از صدور دستور 'ممنون حسین' رئیس جمهوری پاکستان مبنی بر قرار گرفتن نام 'جماعت الدعوه' در فهرست گروه‌های تروریستی، دولت محلی ایالت پنجاب با افزایش فشارها، مدیریت مدارس این گروه را بر عهده گرفت.
الجزیره- رسانه های عربی اعلام کردند پس از کشته شدن پنج نظامی الجزایری به دلیل انفجار مین در مسیر عبور آن ها در نزدیکی مرزهای تونس، الجزایر حدود دوهزار نیروی نظامی جدید در مرزهای خود باتونس مستقر کرد.
وین – آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز پنجشنبه پس از دیدار و گفت وگو با بینالی یلدریم نخست وزیر ترکیه گفت که هنوز موانع زیادی بر سر راه عادی سازی روابط دو کشور وجود دارد اما خواستار افزایش تماس ها هستیم.
دمشق- ورود کاروان جدید ارتش ترکیه از گذرگاه 'کفرلوسین' در استان ادلب وارد خاک سوریه شد.
تهران – رژیم صهیونیستی در ادامه رجزخوانی خود، سوریه را تهدید کرد که اگر دمشق بخواهد در نزدیکی مرز این رژیم از سلاح شیمیایی استفاده کند، با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد.
اربیل – در پی شکست تلاش یکی از احزاب کرد عراقی در تشکیل ائتلافی از این احزاب در استان های کرکوک، نینوا، دیالی و صلاح الدین، برای انتخابات پارلمانی عراق، مسئولان احزاب کردی پیش بینی می کنند که آرای احزاب کرد عراق در این مناطق به شدت کاهش یابد.
تهران – دادگاه تجدید نظر حوزه چهارم قضایی آمریکا روز پنجشنبه، فرمان رئیس جمهوری این کشور برای منع ورود اتباع برخی کشورهای خارجی را خلاف قانون اساسی تشخیص داد.
اربیل – رئیس کمیته منابع طبیعی و انرژی در پارلمان اقلیم کردستان عراق با اشاره به توافقات اولیه بغداد و اربیل، بزرگترین مانع بر سر راه توافق دو طرف را قراردادهای نفتی اقلیم ذکر کرد.
دوحه – خبرگزاری دولتی قطر (قنا) اعلام کرد؛ شبکه خبری العربیه پس از شکایت دوحه از نقش این شبکه در هک شدن سایت خبرگزاری رسمی قطر به دلیل ترس و نگرانی از اعمال جریمه های سنگین از نهاد ناظر بر رسانه ها در بریتانیا (آفکام) خارج شد.
تهران – انگلیس و آمریکا روز پنجشنبه در اقدامی هماهنگ، روسیه را به دست داشتن در حمله سایبری گسترده سال گذشته میلادی متهم کردند.
الجزیره- منابع لیبیایی پنجشنبه شب اعلام کردند شورای ریاست جمهوری دولت وفاق ملی «العارف الخوجه » وزیر کشور لیبی را برکنار کرد.
تهران – ایرنا – «حیدر العبادی» پنجشنبه شب ضمن رضایت از چهارمین کنفرانس بازسازی عراق در کویت گفت: جذب مبالغ سرمایه گذاری در این کنفرانس، بیشتر از انتظار ما بود و این امر نشان از اعتماد جامعه بین المللی به دولت و آینده کشور دارد.
تهران– پس از آنکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا تهدید به وتوی هر طرح قانونی که خواسته‌های وی درارتباط با مهاجران درآن گنجانده نشده باشد، را کرد، سنای این کشور نتوانست روی تصویب هیچ یک از چهار طرح پیشنهادی در امور مهاجرتی به توافق برسد.
تهران – شبکه خبری «روسیا الیوم» پنجشنبه شب به نقل از منبع آگاه گزارش داد: ارتش سوریه درخواست کردها را برای ورود به عفرین در شمال غرب این کشور تا پیش از تحویل سلاح آنها رد کرده است.

شبس*1613*انتشاردهنده: عبدالله غفاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.