ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70189
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۵۸
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :

تقدیم 68 شهید مدافع حرم و 14 شهید امنیت از فارس/ لزوم ایجاد موج پاسخگویی به شبهات جبهه مقاومت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 27 بهمن‌ماه گفت: نخستین یادواره 82 شهید مدافع حرم و امنیت استان فارس در ساعت 9 صبح روز 3 اسفندماه سال جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.دبیر یادواره شهدای مدافع حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 27 بهمن‌ماه گفت: نخستین یادواره 82 شهید مدافع حرم و امنیت استان فارس در ساعت 9 صبح روز 3 اسفندماه سال جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
دبیر یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس بیان کرد: از چهار ماه گذشته تاکنون برنامه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، شب شعر، شب خاطره و محفل قرآنی در راستای برگزاری این یادواره برنامه‌ریزی و انجام شده است.
زارعی با تصریح اینکه اکنون 68 شهید مدافع حرم و 14 شهید امنیت در استان فارس تقدیم شده است، گفت: 28 نفر از شهدای مدافع حرم از غیور مردان لشکر فاطمیون برادران افغانستان هستند.

 برای معرفی شهدای مدافع حرم موج تحلیلی را راه‌اندازی می‌كنیم
وی با یادآوری اهمیت و جایگاه شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم شهدای نسل جدید جامعه ما هستند که اغلب شهدای نسل جوان هستند و ویژگی‌ها و شخصیت وجودی آن‌ها برای مردم مغفول مانده است لذا سعی داریم طی یک هفته تا برگزاری یادواره ویژگی آن‌ها از طریق نشست‌های تبیینی و با کمک رسانه‌های استان اعم از صدا و سیمای فارس، روزنامه ها و خبرگزاری‌ها موج تحلیلی ایجاد کنیم.

برپایی نشست‌های تحلیلی در خصوص چرایی حضور ایران در جبهه مقاومت
زارعی با اشاره به شبهه های موجود در خصوص چرایی حضور رزمندگان و جوانان ما در عراق و سوریه و فشارهایی که به خانواده‌های مدافعان حرم وارد می‌شود، گفت: طی نشست‌های بصیرتی، تبیینی و تحلیلی در خصوصی چرایی حضور در جبهه و تقویت جبهه مقاومت از حضور کارشناسان خبره و فرماندهانی که در جنگ‌ها از نزدیک حضور داشته و شرایط را دیده‌اند، استفاده کرده و خواهیم کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز تأكید كرد: به این ضرورت رسیده‌ایم که موجی در استان برای تبیین شبهه‌های مطرح شده، راه بیاندازیم تا مردم به وضوح علت ورود جمهوری اسلامی ایران در این میدان‌های جنگ را متوجه شوند.
وی در ادامه به تقدیم شهدای امنیت اشاره كرد و گفت: منظور از شهدای امنیت رزمندگانی است که در جنوب شرق یا شمال غرب دفاع از مرزها را بر عهده داشته و طی سه سال اخیر به شهادت رسیده‌اند.

تلاش سپاه برای رسیدگی به مشكلات خانواده شهدا
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) در پاسخ به اینکه چرا رسیدگی به خانواده شهدای دفاع مقدس و یا مدافعان حرم به برگزاری یادواره و سرکشی صرف، از خانواده هایشان منحصر شده است، وظیفه رسیدگی به خانواده شهدا را وظیفه ارگان‌های دیگری عنوان کرد و گفت: البته ما هم پیگیری می‌کنیم و تلاش خواهیم كرد در سرکشی‌هایی که داریم به مشکلات خانواده شهدا رسیدگی کنیم.
دبیر اولین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس در خصوص اینکه چه کارهای نو و متفاوتی در تبیین شهدای مدافع حرم انجام می‌شود، بر موضوع تبیین چرایی حضورمان در منطقه و تحولات و بیداری اسلامی تأکید کرد و گفت: مردم باید بدانند که اگر ما در مقابله با داعش در منطقه حاضر نمی‌شدیم اكنون مجبور بودیم در کرمانشاه و همدان با آن‌ها بجنگیم لذا سعی کردیم در راستای روشنگری، با بهره‌گیری از حلقه‌های جوانان و سخنرانان در نشست‌های هم‌اندیشی در میان دانشجویان و مردم باشیم.

انتهای پيام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.