ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70190
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
خواب دختر شهید مدافع حرم که به وقوع پیوست +فیلم

خواب دختر شهید مدافع حرم که به وقوع پیوست +فیلم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید حاج محسن الهی اولین شهید مدافع حرم شهرستان استهبان استان فارس است.وی در بهمن سال 94 برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در فروردین سال 95 در پی […]

خواب دختر شهید مدافع حرم که به وقوع پیوست +فیلم به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید حاج محسن الهی اولین شهید مدافع حرم شهرستان استهبان استان فارس است.
وی در بهمن سال 94 برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در فروردین سال 95 در پی تشدید حملات و درگیری ها در مناطق تحت اشتغال گروهک تروریستی داعش در سوریه، به شهادت رسید.
شهید الهی در سال 51 در خانه‌ی پدربزرگش چشم به جهان گشود و تا دو سالگی نزد خانواده خود بزرگ شد، اما بعد از آن چون عمویش صاحب فرزند نمی‌شد، محسن  نزد عموی خود رفت و با وی زندگی کرد. عموی  محسن در سال 60 به شهادت رسید. وی پس از شهادت عمو، باز هم در همان خانه ماند و به تحصیل خود ادامه داد.
به گفته‌ی همسر شهید الهی، این شهید همیشه آرزوی شهادت داشت؛ بعد از نماز شب، نماز صبح و خواندن دعای عهد و زیارت عاشورا که خیلی هم تاکید روی آنها داشت، با چشمانی پر از اشک دست به سینه می‌گذاشت و شهادتش را از خداوند منان خواستار بود.

در ادامه ویدئویی از دختر شهید الهی مشاهده می‌کنید که در آن ماجرای خوابی از پدر که به وقوع پیوست را تعریف می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.