ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70212
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
ویدئویی از جنایات رژیم سعودی در بمباران غیرنظامیان یمن (+18)

ویدئویی از جنایات رژیم سعودی در بمباران غیرنظامیان یمن (+18)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم عربستان سعودی نزدیک به سه سال است که به طور مداوم، مناطق مسکونی و غیرمسکونی یمن را با مرگبارترین سلاح‌ها بمباران می‌کند. این حملات با استفاده از سلاح‌هایی است آمریکا، رژیم صهیونیستی و […]

ویدئویی از جنایات رژیم سعودی در بمباران غیرنظامیان در یمن +18به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم عربستان سعودی نزدیک به سه سال است که به طور مداوم، مناطق مسکونی و غیرمسکونی یمن را با مرگبارترین سلاح‌ها بمباران می‌کند.

این حملات با استفاده از سلاح‌هایی است آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای دیگر و با حمایت سیاسی آن‌ها صورت می‌گیرد.

رژیم سعودی‌ در این حملات بارها از سلاح‌های ممنوعه، مانند بمب‌های خوشه‌ای ساخت آمریکا استفاده کرده است.

عربستان بیش از این که نظامیان یمن را مورد حمله قرار دهد، غیر نظامیان را بمباران می‌کند. در این مدت بیمارستان‌ها، مدارس، خانه‌ها و سایر مناطق غیر نظامی در یمن، مورد هجوم و بمباران وحشیانه‌ی مزدوران سعودی بوده است. ارمغان این حملات که در سایه‌ی سکوت جامعه‌ی بین‌المللی بوده، شهادت هزاران زن، کودک و مردم غیر نظامی و مجروحیت و معلولیت ده‌ها هزاران نفر از آن‌ها شده است.

در ادامه فیلمی دردآور از جنایات رژیم سعودی در بمباران غیرنظامیان در استان های الحدیده و مارب یمن را مشاهده می‌کنید که به دلیل داشتن تصاویر دردناک، دیدن آن برای همه توصیه نمی‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.